جاباما
۸۹۶۲۶۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

روحانی در اجلاس سازمان ملل حضور می‌یابد

رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کند و آیا تحریم های محدودیت جغرافیایی در آمریکا نیز مشمول وی می شود؟ گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید رئیس جمهوری در اجلاس عمومی سازمان ملل حضور می یابند.

خبرگزاری ایسنا: رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کند و آیا تحریم های محدودیت جغرافیایی در آمریکا نیز مشمول وی می شود؟ گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید رئیس جمهوری در اجلاس عمومی سازمان ملل حضور می یابند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات اروپا بعد از اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران با تاکید بر اینکه بعد از گام دوم کاهش تعهدات ایران، مذاکره با اروپا جدی‌تری شده است، اظهار کرد: در کنار این مذاکرات صحبت هایی شده که بتوانیم به چارچوب هایی برسیم و امیدواریم به بهره مندی از منافع برجام برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد اینکه اگر به جمع بندی نرسیم گام سوم را انجام می‌دهیم، در آن تردیدی نیست.

رییس دفتر رییس جمهور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کند و آیا تحریم های محدودیت جغرافیایی در آمریکا نیز مشمول وی می شود، گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید رئیس جمهوری در اجلاس عمومی سازمان ملل حضور می یابند.

واعظی افزود: من در مورد محدودیت ها چیزی نشنیدم از طرفی هم آنچه که مربوط به آقای ظریف است امیدوارم به گونه ای باشد که در جلسه سازمان ملل حضور یابند و فکر کنم این جزو حقوق کشورها مخصوصا وزیر خارجه است که بتواند در جلسات مهم سازمان ملل شرکت کند.

وی گفت: آقای تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع را پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه اونم تحریم کنن نمی تونه هیچ جایی بره و همین جا واسه ما حرف میرنه

    • بدون نام

      دقیقا حضور میابد که چه بکنه؟

    • علی

      میخواهم صدسال سیاه حضور پیدا نکند مگر بغیر از هزینه میلیاردی از سرمایه کشور دستاوردی هم داشته اند در این چهار دهه فقط بروبچ رو جمع میکنند میبرند کشور شیطان بزرگ حالشو میبرند

    • بدون نام

      تحريمش كنيد

    • انتخابات بهانه است

      اصلا همه زور زدنها برای رئیس جمهور شدن واسه اینه که لااقل سالی یکبار برن آمریکا رو از نزدیک ببینن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج