۸۹۶۳۵۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

دفاع وزارت ارشاد درباره فهرست یارانه مطبوعات

توضیحات روابط عمومی ارشاد درباره فهرست منتشرشده حمایت‌های مالیمدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید پرداخت بودجه حمایتی به موسسات و اشخاص غیرتابع وزارتخانه بر اساس برنامه پیشنهادی و اجرا شده از سوی آنها انجام شده است.

خبرگزاری مهر: توضیحات روابط عمومی ارشاد درباره فهرست منتشرشده حمایت‌های مالیمدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید پرداخت بودجه حمایتی به موسسات و اشخاص غیرتابع وزارتخانه بر اساس برنامه پیشنهادی و اجرا شده از سوی آنها انجام شده است.

دفاع وزارت ارشاد درباره فهرست یارانه مطبوعات

همایون امیرزاده مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با مهر درباره انتشار فهرست دریافت کنندگان حمایت های فرهنگی، هنری و دینی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: ارقام منتشرشده در این جداول شامل کمک به ٨٦ مورد اشخاص حقیقی در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی به میزان مبلغ ١٤ میلیارد و ٩٠٠ میلیون و ٥٠٠ هزار ریال و کمک به اشخاص حقوقی در قالب ١٦١ مورد که بالغ بر یک هزار و ٣٠٥ میلیارد ریال جهت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی آنها بوده. این ارقام بر اساس دستورالعمل فصل ۵ لایحه بودجه کل کشور پرداخت شده است.

وی افزود: این پرداختی‌ها بر اساس این فصل از لایحه بودجه و در راستای ترویج و انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری دینی و مذهبی در راستای تحقق اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده و از سال‌ها پیش تا کنون نیز در دست اجرا بوده است و انجام آن به نوعی روایه و روال وزارتخانه است و البته با رعایت موارد قانونی و نظارتی انجام می‌پذیرد.

امیرزاده افزود: در این فهرست مبالغ پرداخت شده به موسسات تابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جزئی از بودجه مصوب آنها بوده است که پرداخت آنها مورد تصویب قرار گرفته بوده است.

وی همچنین گفت: در مورد اشخاص حقیقی و نیز موسسات حقوقی غیروابسته به وزارتخانه نیز طبق شرایطی که قانون گذار مشخص کرده است و بر اساس برنامه‌های فرهنگی هنری تعریف و ارائه شده از سوی آنها، حمایت مالی از افراد صورت پذیرفته است.

امیرزاده در پاسخ به این سوال که چرا جزئیات برنامه‌های اجرا شده توسط اشخاص حقیقی به صورت شفاف در این فهرست درج نشده است عنوان کرد: بیان جزئیات این برنامه‌ها در این فهرست جای نمی‌گرفت و مجال دیگری را می‌طلبد.

یادآوری می‌شود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار فهرست اسامی موسسات و اشخاص حقیقی دریافت کننده حمایت مالی از این وزارتخانه در سال ۱۳۹۷ را منتشر کرده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      بابا تعطيل کنيد اين همه رسانه يکطرفه رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج