۸۹۶۶۳۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

کاتانچ از تیم ملی عراق اخراج می‌شود؟

سرمربی اسلوونیایی در ادامه ناکامی های خود با عراق این بار در خانه فینال قهرمانی غرب آسیا را به بحرین واگذار کرد تا در آستانه برکناری قرار بگیرد.

ورزش سه: سرمربی اسلوونیایی در ادامه ناکامی های خود با عراق این بار در خانه فینال قهرمانی غرب آسیا را به بحرین واگذار کرد تا در آستانه برکناری قرار بگیرد.

کاتانچ از تیم ملی عراق اخراج می‌شود؟

بیش از 30 هزار تماشاگر مشتاق برای تماشای قهرمانی تیم ملی عراق در رقابت های غرب آسیا به ورزشگاه تازه تاسیس کربلا آمده بودند غافل از این که شیرهای بین النهرین مقابل حریف خود زمین گیر میشوند و در نهایت با یک گل به بحرین می بازند.

بعد از این شوک تلخ که باعث شد تا اشک از چشمان بسیاری از طرفداران حاضر در ورزشگاه سرازیر شود موج انتقادات از سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی و نه چندان محبوب عراق به اوج خود رسید تا جایی که هجمه ای گسترده در راه برکناری این مربی و به خدمت گرفتن فردی سرشناس تر و موفق تر فضای فوتبال عراق را در برگرفت.

در شرایطی که در روزهای ابتدایی مقاومت های زیادی از سوی روسای فدراسیون فوتبال عراق در مقابل این هجمه صورت گرفت اما با افزایش انتقادات و خواسته جمعی اهالی فوتبال و طرفداران، دیروز رئیس فدراسیون عراق مدعی شد کمیته فنی تیم های ملی این کشور در حال بررسی شرایط در راه ایجاد تغییرات احتمالی روی نیمکت رهبری عراق است.

عبدالخالق مسعود پیرامون این موضوع مدعی شد بررسی فنی روند عملکرد تیم ملی با سرکو کاتانچ در دستور کار قرار دارد و اگر احساس شود تیم به تغییرات فنی نیاز دارد قطعا در راه قطع همکاری با مربی اسلوونیایی و به خدمت گرفتن مربی جدید در آستانه ورود به مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شود.

تیم ملی عراق جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی و مقدماتی جام جهانی 2022 قطر محسوب می شود که اخبار و حواشی پیرامون اردوی این تیم می تواند جالب توجه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا بحرین جدی ترین رقیب ماست

    • بدون نام

      حالا بحرین جدی ترین رقیب ماست

    • مهرزان

      این همه برای عراقیها مایه گذاشتیم و کشورشون را از دست داعش در اوردیم ولی همه دیدن که با بازیکنهایما توی ورزشگاه کربلا چه کردن. واقعا که بی جنبه و ناسپاس هستن. دیگه بیشتر نمیگم.

    • اس اس

      خدا رو شکککککککککککررررررررر

    • پرسپولیسی ام

      عراق دیگر سرمربی ندارد بشار رسن چه مکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج