۸۹۶۷۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پالیستر: مگوایر یک روز کاپیتان یونایتد خواهد شد

گری پالیستر، دفاع وسط سابق منچستریونایتد با تحسین هم‌پستی‌‌‌اش در ترکیب امروز یونایتد، هری مگوایر، می‌گوید مگوایر در آینده بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو خواهد بست.

ورزش سه: گری پالیستر، دفاع وسط سابق منچستریونایتد با تحسین هم‌پستی‌‌‌اش در ترکیب امروز یونایتد، هری مگوایر، می‌گوید مگوایر در آینده بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو خواهد بست.

گری پالیستر، دفاع وسط سابق منچستریونایتد از عملکرد هری مگوایر، ستاره اخیرا به خدمت گرفته شده شیاطین سرخ از لستر که در پست سابق پالیستر یعنی مرکز خط دفاعی بازی می‌کند، تمجید کرده و می‌گوید مگوایر با درخشش در بازی اول فصل مقابل چلسی نشان داده بازیکن بزرگی است و او در آینده بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو خواهد بست.

هری مگوایر امسال تابستان با قراردادی ۸۰ میلیون پوندی از لسترسیتی راهی یونایتد شد تا رکورد گران‌ترین مدافع دنیا که در اختیار ویرژیل فن‌دایک بود را شکسته و به یکی از جذاب‌ترین انتقالهای فوتبال انگلیس تبدیل شود.

این ملی‌پوش انگلیسی در اولین بازی فصل مقابل چلسی عملکرد خوبی داشت. یونایتد در آن بازی با نتیجه ۴-۰ به پیروزی رسید.

گری پالیستر در این باره گفت:" مگوایر از وارد شدن در درگیری‌های سخت هراسی ندارد. او جثه بزرگی دارد، وقتی تکل می‌زند توپ را می‌گیرد و حضور قوی او در زمین از طرف همه بازیکنان احساس می‌شود. این ویژگی‌هایی است که یک کاپیتان باید داشته باشد و مگوایر از آنها برخوردار است".

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت:" مطمئن نیستم مگوایر از آن کاپیتانهایی بشود که دائم در حال داد زدن و هدایت هم‌تیمی‌هایشان با فریادهای خود هستند ولی همه کاپیتان‌ها یک شکل نبوده و هر کدام سبک خاص خودشان را برای هدایت تیم دارند.

بعضی‌ها مثل تونی آدامز و جان تری داد می‌زنند ولی بعضی‌ها مثل اریک کانتونا نه داد می‌زنند نه فریاد و در زمین با رفتار و حالات خود تیم را هدایت می‌کنند. هری مگوایر هم یک روز کاپیتان یونایتد خواهد شد و به این سبک تیم را هدایت خواهد کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج