جاباما
۸۹۶۸۲۱
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

روسیه، ترامپ را زمین می‌زند؟

روسیه مدتی است با هدف کاهش وابستگی به دلار افزایش ذخایر طلا ر ا نشانه رفته است . این کشور توانسته است جایگاه عربستان سعودی را در رده بندی جهانی بیشترین ذخایر طلا به دست آورد.

خبرآنلاین: به نقل از راشاتودی، روسیه توانست جایگاه عربستان سعودی را در رده بندی بیشترین ذخایر طلای جهان بگیرد و به جایگاه چهارم برسد و هدف او از این کار کاهش آسیب های تحریم های آمریکا به حداقل است.

براساس آخرین گزارش ها ارزش ذخایر طلای این کشور در ابتدای ماه آگوست ۵۱۸ میلیارد دلار تخمین زده شده است. افزایش ذخایر طلای آمریکا از چهار سال گذشته آغاز شده و قرار است که تا سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا کند.

به احتمال زیاد ذخایر طلای این کشور تا اواخر سال ۲۰۱۹ به ۵۳۷ میلیارد دلار خواهد رسید و این رقم تا اواخر سال ۲۰۲۱ به ۵۹۱ میلیارد دلار می رسد.براساس گزارشات بلومبرگ ارزش ذخایر طلای عربستان سعودی ۵۲۷ میلیارد دلار است و در حال حاضر روسیه با افزایش ذخایر طلای خود از اول این ماه توانست جایگاه عربستان را بگیرد.

در این میان کشورهایی که بیشترین ذخایر ارز خارجی دارند عبارتند از ژاپن، چین و سوئیس و در ایم میان روسیه از زمانی که تصمیم گرفت در مقابل تحریم های آمریکا ایستادگی کند و ذخایر طلای خود را افزایش دهد مانع افزایش میزان ارزهای خارجی خود شد و فشار را بر روی آمریکا بیشتر کرد.

روسیه، ترامپ را زمین می‌زند؟

این اقدامات روسیه این کشور را از سال ۲۰۱۸ به یکی از بزرگترین خریداران طلا تبدیل کرد و پیش بینی می شود این لقب را تا سال ۲۰۱۹ حفظ کند.

قیمت طلا در ماه گذشته از سال ۲۰۱۳ رکورد زد و در کنار کاهش نرخ بهره و جنگ چین و آمریکا خرید طلا توسط بانک های مرکزی کشورها در افزایش قیمت طلا بی تاثیر نبوده است.

در حال حاضر روسیه در تنظیم ذخایر طلا و دلار خود بسیار با دقت عمل می کند تا بتواند اهداف خودش را مبنی بر تضعیف اقتصاد آمریکا و زمین زدن ترامپ را عملی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحمدلله فعلا که روسیه خود ش با سر زمین خورده و ملتش دارند انقلاب ودگرگونش میکنند.انشاالله تمام ظالمین ومتجاوزین و خائنین باهم بروند قعرجهنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چرا میسوزید

    • بدون نام

      عمرا بتونه روسیه امریکا رو شکست بده روسیه کسی خوشش ازش نمیاد فقط ایران خودمان هست سوریه هم که داره نابود میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته کسی از روسیه خوشش نمیاد ؟ همه دنیا عاشق روس ها هستند .فقط اونیکه ازش خوشش نمیاد امریکا هست .فقط و فقط بدلیل دلار لعنتی هست که مردم جهان ناچار به اونجا میزن برای کار و درامد .لعتت براون روزی که سازمان مال تاسیس شد و دلار ارز میدا شد .لعنت بر روزی که هیتلر شکست خورد کاش قبلش نسل این یهودی ها نابود میکرد و امریکا شکست میداد .

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه دانه گهی....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گهی لپ خورد کهه دانه دانه..واقعا...

    • بدون نام

      روسیه خودش زمین میخوره با این دیکتاتوریش

    • حسن

      ترامپ تصمیم گرفته تا آمریکا را ویران نکند نمیرود کو آن آمریکا که دولتها جرعت نداشتند به آمریکا چیزی بگویند حالا اکثر دولت ها ترامپ را مصخره میکنند

    • بدون نام

      روسیه نخورمون صلوات

      پاسخ ها

      • شانجانی

        روسیه در برابر ترامپ هیچ غلطی نمیتواند بکند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج