۸۹۶۸۹۹
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

معوقات فرهنگیان به زودی پرداخت می‌شود

با پیگیری های صورت گرفته از سوی دیوان عدالت اداری، مطالبات معوقه فرهنگیان به زودی پرداخت می شود.

خبرگزاری مهر: با پیگیری های صورت گرفته از سوی دیوان عدالت اداری، مطالبات معوقه فرهنگیان به زودی پرداخت می شود.

در راستای سیاست های کلان دیوان عدالت اداری مبنی بر پیشگیری از دعاوی پر شکایت، با پیگیری های صورت گرفته از سوی دیوان عدالت اداری مقرر گردید مسئولین مربوطه ظرف مدت زمان تعیین شده در خصوص نحوه محاسبه و پرداخت مطالبات ناشی از کمک هزینه مهدکودک کارکنان خانم، فوق العاده ماموریت خارج از کشور و مطالبات ناشی از نرخ تسعیر ارز کارکنان آموزش و پرورش اقدام نمایند.

همچنین در راستای پیشگیری از طرح دادخواست های جدید در دیوان عدالت اداری، روسای سازمان های تابعه و ادارت کل استان های وزارت آموزش و پرورش موظف هستند که در خصوص عناوینی چون احتساب فاصله خدمتی در سنوات سال های ۶۹ الی ۷۵، پرداخت کمک هزینه مهد کودک، پرداخت فوق العاده جذب مناطق محروم، دور افتاده جنگی، پرداخت پاداش و مرخصی موضوع قانون مناطق محروم، اعطای مرخصی ۹ ماهه زایمان، نرخ تسعیر ارز یورو و مطالبات کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور پس از تطبیق مصادیق و احراز شرایط به اجرای آن بدون نیاز به طرح شکایت از سوی فرهنگیان در دیوان اقدام نمایند.

در نهایت در خصوص اعلام زمانبندی و نحوه پرداخت مطالبات مذکور مقرر گردید ظرف دو هفته و طی بخشنامه ای به ادارات کل آموزش و پرورش استانی، آمار فرهنگیان مشمول اقدام و احکام ریالی و میزان مطالبات آنها به دیوان عدالت اداری ارسال شود و همچنین مبلغ اولین قسط مطالبات کمک هزینه مهدکودک به همراه لیست اسامی از طریق دیوان عدالت اداری به سازمان برنامه و بودجه اعلام و بلافاصله اجرا و پرداخت خواهد شد و مبلغ پرداخت کمک هزینه مهدکودک تا قبل از رای هیات عمومی نیز تا ۳۰ درصد سقف مقرر قانونی و طی دو قسط از ردیف بودجه استان های آموزش و پرورش توسط سازمان برنامه و بودجه پرداخت می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویزهادوی

      چرابایددرکشـوری که انقلابش فرهنگی بوده وهست بایددراین دستگاه عریض وطویل دولتی فقط ومعلمان معوقه داشته باشندوبابالاترین مدرک تحصیلی نسبت به دستگاههای دولتی کمترین دریافتی راداشته باشند؟

      پاسخ ها

      • shohrehandy

        خوبه که شما معوقه دارین حق نظامی ها رو عملا خوردن .

    • معلم

      ضمن تقدیر و تشکر از قضات محترم و عدالت محور دیوان عدالت اداری ، امیدواریم تا حصول نتیجه و پرداخت کامل مطالبات قانونی و بحق معلمان زحمتکش و مظلوم موضوع از طریق دیوان پیگیری و فرهنگیان در جریان امرقرار گیرند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداوکیلی اقای روحانی تو را به قران قسم اقای بطحایی که گذاشته بودی وزیر اموزش پرورش مدرکش چچی بود قیافش به وزیر بودن میخورد وزیری بزا که خودش فرهنگی باشه معلم درک کنه اقای روحانی جرا همه ارگانها حقوق بالا بالا میگیرن غیر از معلم یک معلم ضعیف تو ایران ما نباید حقوقش زیر پنج میلیون باشه هنوز معلمی نداریم که حقوق پنج میلیونی بگیره چرا حق معلم میخوریت

    • بدون نام

      ای ایشالا حرومشون باشه دزدان فرهنگی مفتخوربیسواد

    • بدون نام

      کلاه دیوان عدالت پشم نداره ، زیاد دلتان را خوش نکنید .

    • راننده تریلی

      هرموقع پرداخت شد، بعد تیتر بزنین
      آبرو واسه معلما نذاشتین.

    • زارع

      لعنت بردروغگو تاحالا صدبار اعلام شده . حالا می بینی ازهفت ماه معوقه ؛یک ماه و نیم رامی پردازند برای دلخوش کنکی .لعنت بردروغگو لعنت بردروغگو

    • بدون نام

      آموزش و پرورش وزیر قدرتمند و معلم نیاز داره وزیری که معلمی کرده باشه وبفهمه الان معلم مورد تمسخر جامعه قرار داره .... به خدا جامعه یک روز متاسف خواهد شد که معلمش را فراموش کرده و آن روز شاید دیگه نتونه کاری برای خودش و معلمینش بکنه....مثلا برای پاداش بازنشستگی معلمان اگر یکی از مسوولان رده بالا بگه تا همه ی معلمین بازنشسته پاداششونو نگرفته اند هیچ ارگانی نباید پاداششو بگیره.....خواهید دید درست می شه اما دستهای خیانتکار نمی خوان ....

    • بدون نام

      راست می گویید

    • ایمانی

      باسلام، آیا دیوان عدالت اداری در مورد عدم اجرای هدیهٔ ازدواج دوبرابری فرزندان ایثارگران فرهنگی و کثر حق بیمهٔ عمر این عزیزان درآموزش و پرورش هم اظهار نظر کرده است؟

    • بدون نام

      معوقات پرستاران چی ازخدا یخبرا

    • نااشنا.

      به زودی یعنی در دولت بعدی

    • نااشنا.

      یک ماه گذشت و دیدیم که این خبر هم دروغ بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج