جاباما
۸۹۶۹۳۵
۳۱ نظر
۵۰۰۰
۳۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: بغض علیه من را سر سپاهان خالی نکنید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: . آقای حسن‌زاده! اگر بغضی با بنده دارید سر تیم من خالی نکنید.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «ورزش مردم» درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان و اینکه او در ۶ سال گذشته جام نیاورده و اهمیت کار در سپاهان گفت: جام‌هایی که آوردیم حاصل کار گروهی و دسته‌جمعی بوده است. هر چقدر که شما می‌گویید سپاهان مهم است به همان اندازه به ما می‌تازند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم که در این چند سال گذشته زحمات زیادی کشیده‌ است. یکسری مشکلات بوده و دلیل آن هم این است که فوتبالی‌ها برای فوتبال تعیین‌کننده نیستند و برای برگزاری مسابقات از خیلی از جاها باید استعلام بگیرند. آقای بهاروند، فتاحی و ... سعی می‌کنند که مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

قلعه‌نویی: بغض علیه من را سر سپاهان خالی نکنید

قلعه‌نویی افزود: سخت‌گیری‌هایی که الان وجود دارد را 10 سال پیش گفته و اعلام کرده بودم تا زیرساخت‌هایمان را درست نکنیم فوتبال‌مان پیشرفت نمی‌کند ولی دوستان از من ایراد گرفتند. خداراشکر بعد از چند سال مشخص شد حرف‌های ما درست بود. این کارها یک پروسه زمان‌بندی خوب می‌خواهد و ظرف 2 ماه نمی‌توان با یک کار عجله‌ای همه چیز را درست کرد. تیم‌های فولاد خوزستان و ماشین‌سازی زمین‌های خوبی دارند و ما باید به سمتی برویم که فوتبال‌مان براساس زیرساخت‌ها پیشرفت کند و امیدوارم این کارها ادامه پیدا کند و مقطعی نباشد. می‌گویند یکسری از این کارها برای ورود خانم‌ها است و انشالله که این‌طور نباشد و فقط برای فوتبال باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: براساس تقویم پیشنهادی سازمان لیگ، تمرینات‌مان را شروع کردیم. یک تیم پیش از شروع فصل احتیاج به 6 هفته زمان نیاز دارد و ما الان 12 هفته است که تمرین می‌کنیم و کارمان فرسایشی شده است. سعی کردیم در شرایط مسابقه باشیم و از دوستانی که دعوت ما را پذیرفتند تا بازی‌های دوستانه بازی کنیم تشکر می‌کنم. جا دارد از هیئت مدیره و آقای تابش تشکر کنم که شاخصه مدیرعاملی را کامل دارد و خیلی هم در این 2 سال به ما کمک کرده است.

وی گفت: در یارگیری سعی کردیم که یک تیم سایه داشته باشیم، کاری که برای استقلال و تراکتورسازی و سپاهان پیش از این انجام داده بودیم. همین کار را هم در سپاهان امسال انجام دادیم و معدل سنی تیم را پایین آوردیم. قرارداد بازیکنان را 3 ساله کردیم و تیمی هستیم که حداقل 4-5 سال آینده دارد. سپاهان امسال با کیفیت‌تر است و بازیکنانی که جذب کردیم نقاط ضعف ما را پوشش می‌دهند.

قلعه‌نویی درباره احتمال جذب نورافکن و ابراهیمی عنوان کرد: هر مربی و هر تیمی دوست دارد چنین بازیکنان با کیفیتی داشته باشد. تیمی هست که در ایران امید ابراهیمی و نورافکن را نخواهد؟ این دو، بازیکن من بودند. امید نورافکن را از جوانان و ابراهیمی را هم از شهرداری بندرعباس آوردم. دنبال برنامه‌های خودمان هستیم و باشگاه هم پیگیری می‌کند.

وی درخصوص بازیکنان جوانی که در سپاهان حضور دارند، گفت: تیمی داریم که لیگ یک را هم رصد می‌کنند. امید سینک، رضا میرزایی، عکاشه و یک هافبک داریم به نام یاسین سلیمانی که در آینده از آنها خواهید شنید. کاری که ما در گذشته در استقلال انجام دادیم. محمد نادری را از مقاومت آوردم و یک نیم‌فصل در نساجی و بعد از آن در اروپا بازی کرد و الان هم در پرسپولیس حضور دارد. امیدوارم امسال لیگی با عدالت داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که در زمان انتخاب سرمربی استقلال، جزو گزینه‌های این تیم بوده است، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نبود. من استقلال را دوست دارم، در سپاهان راحت هستم و از طرفداران این تیم تشکر می‌کنم. اگر پیشنهادی هم بوده، یقینا من دوست داشتم در سپاهان بمانم چون نهالی را که کاشتم امسال می‌خواهم برداشت کنم.

قلعه‌نویی در مورد محرومیتش در هفته اول لیگ برتر خاطرنشان کرد: واقعا برای من جای تعجب دارد. از آقای اسماعیل حسن‌زاده می‌خواهم که خودش را جای من و خانواده‌ام بگذارد، وقتی 100 هزار نفر فحاشی کردند، من خویشتن‌داری کردم و عکس‌العملی نشان ندادم. چرا باید محروم و 40 میلیون جریمه شوم؟ این کارها جز حب و بغض نیست. ما در آیین‌نامه هم داریم که قبل از صدور رای، یا شفاهی یا کتبی باید دفاعیات طرف مقابل را بشنوید. در هیچ کدام از این حکم‌ها این قانون رعایت نشده است. آقای حسن‌زاده! اگر حب و بغضی با بنده دارید سر تیم من خالی نکنید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: وقتی سیاوش یزدانی مصاحبه می‌کند به فاصله یک ساعت محروم می‌شود. آیا برای بازیکنان دیگر هم این اتفاق افتاد؟ از کمیته داوران و آقای ممبینی تشکر می‌کنم که جلساتی با باشگاه‌ها گذاشتند و قوانین جدید داوری را اعلام کردند. انشالله در لیگ امسال حب و بغض نباشد و همه را به یک چشم ببینند، احکام بالادستی نباشد و لیگ خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدر مافیا تو دیگه خیلی وقت پیش دستت رو شده بس کن دیگه سپاهان اصفهانی دیگه خودش همه ازش خبر دارن

    • محمد

      آقای مظلوم نما و همیشه متوهم و متوقع.

    • am

      آخه تو فکر کردی کی هستی چرا خودتو اینقدر گنده فبض میکنی از تو و آدمای تازه به دوران رسیده ای مثل تو حال آدم بهم میخوره آقای مافیا...

    • بدون نام

      آقای امیر مافیا تو دستت واسه همه رو شده ،تو اینقدر کثیفی که حاضری برای به دست آوردن یه جام دست به هر کاری بزنی،و بیشتر مواقع از ائمه اطهار و خدا و پیغمبر و...مایع میگذاری که همه میدانند تو اصلا اعتقاد نداری.که اگر یه ذره ایمان داشتی این همه دروغ و عوام فریبی نمیکردی آقای هوچیگر.

    • فریبا و جواد

      این گروهبان قندلی چرا فکر میکنه کسیه که فدراسیون لنگی علیهش بغض داره . مورینیو یا کاپلو یا زیدان و آلگری نیستی که

    • بدون نام

      خیالت راحت باشه تا ۱۴۰۰ قهرمانی لنگ تضمین شده است هیچ تیم دیگه قهرمان نمیشود تا سلطانی فر هست شک نکنید لنگ قهرمان مهندیسی شده است

    • بدون نام

      سیاوش یزدانی فحش ناموسی داد و کل ایران دیدند چرا محروووم نشد ؟؟؟ هوچی گری رو گروهبان قندلی شروع کرده تا جام رو دودستی تحویلش بدهند ، تماشاگر پرسپولیس چشمش تخلیه شد چرا اون رو نمیگی گروهبان قندلی ؟؟؟؟ واقعا رئیس مافیای فوتبال لقب خوبیه که بهت دادن

    • پرویز

      تو کی هستی که اینقدر برا خودت دور ورداشتی باور کن هیچی نیستی بابا کوتاه بیا کوتوله جان

    • بدون نام

      تو اول بگو کی مدارکت علیه پرسپولیس رو رو میکنی بعد دوباره تهمت جدید بزن
      تو یکی از بزرگ ترین مافیا های بزرگ زمانه ای
      مافیای ایتالیا اداتم نمیتونه در بیاره
      خودت باعث آشوب تو لیگی
      تو نباش لیگ اگه رنگ آرامش به خودش ندید

    • بدون نام

      تو هم که هر جاهستی همینو می گی

    • م.خ

      رییس مافیا کیه
      امیر قلعه مرغیه

    • م

      تیمهای ایرانی به لطف ولخرجیهای زیاد در سالهای اخیر با مربیان و باریکنان دریغ از یک مقام آسیائی در سطح باشگاهی؟؟؟؟

    • بدون نام

      منطق کیسه ای کله مرغی
      اگه نتیجه گرفتم که خیلی مردی
      اگه نتیجه نگرفتم که حب و بغضتون رو سر من خالی نکنید
      نتایج رو مهندسی نکنید و....یادش رفته تو همین لیگ مهندسی شده ۵ با قهرمانی آورده

    • بدون نام

      هنوز لیگ شروع نشده آقای کل یوم شروع کرد بابا بسه اینقدر جو سازی نکنید فوتبال را ملتهب نکنید با این حرفا تون. بذارید مردم از فوتبال لذت ببرند

    • اصلان

      استادزر زدنی سرجوخه قندلی
      چراهمیشه حق به جانب تو هست دیگران ناحق هستن بگو چرا.
      پرسپولیس درزمین بازی جام حذفی همه جور ازتیمت بهتربود.هم فوتبالی هم موقعییت گل هم نتیجه.
      لیگ هم که پرسپولیس پنج هفته نتیجه نگرفت هیچ تیمی ازجمله سپاهان واستقلال عرضه نداشتن بکشن بالا.
      پس زر زر نکن .دستهای پشت پرده هم نتونست جلوی پرسپولیس را بگیرد.

    • متین

      امسال ساله ماست،،،، امیر جون

    • متین

      ماله این حرفا نیستن بخوان کاری کنن

    • ناصر

      جناب آقای قلعه نوعی ازاین که شما درایران حتی آسبا. پرافتخارترین سرمربی هستید برکسی پوشیده نیست امروزه متاسفانه فوتبال ما مثل بچه بی صاحب دست افراد بی لایق وبی کفایت وبی سواد از جمله وزریر ورزش وافراد آن وکمیته ضدانضباطی وشخص بی سواد آن حسن زاده وتاج ومتاحی وووواعتاده وحال روز خوبی نداره وتا زمانی که این افراد از خدا بی خبر راس کار باشند وهمیشه طی این چندسال یک تیم را فدای تمام تیمهای با ریشه مثل استقلال وسپاهان وووو میکنند این فوتبال ما بی درو پیکر به جایی نخواهد رسید مگر معجزه ای رخ دهد واین ورزش اول کشور از دست این افراد بی سواد واز خود راضی نجات پیدا کند وشما وتما مربی های زحمتکش توکل خودرا به خدای بزرگ کنید واین افراد کوردل را به خدا واگذار کنید

    • بدون نام

      آه که قلبم گرفت.................

    • بدون نام

      آخر مردک لابي باز تو کی هستی چرا اینقدر خود بزرگ بینی کسی تو را به حساب نمی آورد کوچولو

    • بدون نام

      امیر مافیا که بخاطر سابقه حضور در تیم سه‌_سوراخ کیسه ، هوچی‌گری رو خوب یاد گرفته، طبق معمول با دست پیش گرفتن اعتراض کرده چرا حکم بازی پرسپولیس و سپاهان دیر صادر شد و به قهرمانی‌های پرسپولیس کنایه زده ، واقعا وقاحت و پررویی تا چه حد ؟؟!!!

      درحالی که این تماشاگرای سپاهان بودن که در بازی برگشت لیگ با مامورهای ورزشگاه درگیر شدن و صندلی‌هارو شکستن، این سپاهانی‌ها بودن که در بازی جام حذفی پرسپولیسی‌هارو کتک زدن و نابینا کردن. ماییم که باید اعتراض کنیم چرا بعد از دو ماه حکم دادن و همون یه جلسه محرومیت تیم محبوب رئیسای اصفهانی فدراسیون هم تعلیقی شده! !!!!
      گروهبان قندلی با این چرندیات نمیتونی قهرمان بشی

    • بدون نام

      لیگ شروع نشده داره مظلوم نمایی رو استارت میزنه...

      بس کن اقای مافیای فوتبال....

      بس کن کثافت فوتبال ایران

    • ج

      لیگ شروع نشده قلعه نوعی شروع کرده به سم پاشی دروغگوی و.....‌‌

    • بدون نام

      آقای مافیای عزیز. یادت باشه که بسیاری از مشکلات فوتبال توسط افرادی مانند شما وارد فوتبال شده. شما مصاحبه یزدانی که پراز تهدید بوده را با مصاحبه های دیگه مثل هم میدونی. مظلوم نمایی ها و هوچی بازی های شما و مسئولان سپاهان اصفهان تمامی نداره. ناامن ترین ورزشگاه را دارید وهمه اینها عمدی و برنامه ریزی شده است وچنان مظلوم نمایی میکنید که انگار شما امام حسین هستید و بقیه شمرو یزید هستند. شما خودتون مشکل درست نکنید ببینید که هیچ مشکل خاصی پیش نمیاد.

    • بدون نام

      دوباره مظلوم نمایی شروع شد میگه صد هزار نفر به من فحاشی کردند که دروغ محضه اونها بعد از تحریک تماشاگران شما و داوران فقط شعار رئیس مافیا سردادند میگه طرفداران پرسپولیس ولی نمیگه ده هزار سپاهانی کل ورزشگاه رو ریخته بودند بهم و از لحظه ورود به کارشکنی و عدم استفاده از جایگاه تعیین شده و فحاشی و درگیری و تحریک پرداختند همین طرفدارها رو با خرج خود باشگاه سپاهان و امکانات رایگان به تهران میارید نه خودجوش که ما هیچوقت نداریم میگه سیاوش یزدانی که این آقا هر کاری و هر توهینی دوست داشت نسبت به بازیکنها و طرفدارها انجام داد بعدشم کدوم حکم اجرا شد همرو پیچوندین رفت خودتونم فهمیدین غالبش کردید به استقلال آقای قله نوعی سعی نکن سابقه درخشان سپاهان و هوادارشو که تو این چند ساله چندین و چند پرونده مختلف داره رو ماستمالی کنی و مظلوم نمایی کنی

    • بدون نام

      آقای قلعه‌نویی شما را محروم کردن چرا ناراحتی تیم محروم نکردن، خودت مگر نگفتی بتو فحش بدن خوب به قول خودت صد هزار نفر کم بود؟

    • علی

      شرکع شد مظلوم نمایی کثیف ترین فرد فوتبال ایران امیر سرگروهبان تمام مردم دیگه با حقه های کثیفت اشنا شدن حیا کن مرد

    • بدون نام

      واقعا این آقا چقدر خودشو تحویل میگیره
      آخه کی هست که همیشه میاد میگه با من مشکل دارن
      نه تاکتیکی داره نه برنامه تو تیماش
      هرچی عنوان داره هم با پوله
      اگه نتیجه نگیره هم،همه باهاش مشکل دارن طبق معمول.

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      ای خودشیرین! ای فداکار! الحق که میدونی از کجا پول می گیری!

    • بدون نام

      جناب قلعه‌نویی مربی بسیار خوبی است. اگه منم منمش اجازه بده. افسوس که خیلی خود بزرگ بین تشریف دارن.

    • سمانه

      عجیبه یک نفر هم کامنت مثبت نفرستاده:/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج