جاباما
۸۹۷۰۶۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

یورگن کلوپ: مصدومیت آدریان خنده‌دار بود

یورگن کلوپ بر آمادگی تیمش برای جدال مقابل ساوتهمپتون تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ضمن تاکید بر آمادگی قرمزها از شرایط بازیکنان فاتح سوپر جام اروپا سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اظهار داشت: فتح سوپر جام اروپا احساس خوبی در پی دارد؛ بهتر از آن چیزی که قبل از مسابقه فکر می‌کردم. بعد ۱۲۰ دقیقه‌ای که همه پشت سر گذاشتیم، این پیروزی ارزشی دوچندان دارد. می‌توانم تصور کنم احساس چلسی چگونه بوده است. با احساس خوب به خانه می‌رویم.

یورگن کلوپ: مصدومیت آدریان خنده‌دار بود

دیروز رسیدیم و زمان کمی برای آنالیز ساوتهمپتون داشتیم.بردن بهتر از باختن است و این حقیقت دارد. حالا در فینال‌ها با تجربه‌تر هستیم. معمولا نتیجه نهایی، نتیجه عملکرد شما درون زمین است. اگر در آینده در یک فینال دیگر بازی کنیم بهتر از این هم ظاهر خواهیم شد. رویکرد پیروزمندانه‌ای داریم.

او در ادامه افزود: به مدت 2 ساعت یا کمی بیش‌تر تمرین کرده‌ایم و وقتی از برنامه مسابقات آگاه شدم، برنامه‌ام این بود که مقابل چلسی و ساوتهمپتون پیروز شویم و بعد در مورد آن حرف بزنم. اگر قبل از آن حرفی بزنید، مانند بهانه می‌ماند. باید روز بازی درمورد دروازه‌بان تیم فکر کنیم و راهی برای پیروزی در مسابقه پیدا کنیم.

اندی لونرگان درحال تمرین است و برای تصمیم گیری هر 2 دروازه‌بان را در اختیار داریم. لونرگان با ما تمرین کرده است. کلهر اما پتانسیل بازی دارد اما هنوز 100 درصد آماده نیست. خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. فصل گذشته بازی در ورزشگاه ساوتهمپتون برایمان دشوار بود.

آنالیز آن‌ها فریب دهنده به نظر می‌رسید و دقیقا نمی‌دانستیم می‌خواهند چه کاری انجام دهند.اگر خط دفاعی ما را با سال پیش مقایسه کنید، تفاوت چندانی وجود ندارد. چلسی 2 گل آفساید داشت که جای اعتراضی باقی نمی‌گذارد. فقط 2 یارد در آفساید بودند و این یعنی دفاع خوب. می‌دانم باید بعضی فاکتورها در دفاع را بهبود ببخشیم.

او در پایان درباره مصدومیت عجیب آدریان، سنگربان دوم تیمش اظهار داشت: اگر کسی نمی‌تواند خودش را کنترل کند، پس باید هواداران اطراف او این کار را انجام دهند. خنده دار نیست؟ چگونه ممکن است چنین چیزی اتفاق بیفتد؟

آدریان برای اسکن شدن نخواهد رفت. منتظریم تا ورم پای او بخوابد. قبل از کنفرانس او را دیدم و وضعیت بهتری داشت و درموردش تصمیم خواهم گرفت.کیتا مشکل بزرگی ندارد اما زمان بازگشت او از مصدومیت را نمی‌دانم.جلوتر از آنچه قبلا دفاع می‌کردیم، این کار را انجام نخواهیم داد. از موقعیت‌ها استفاده می‌کنیم.

استفاده از خط آفساید همیشه بخشی از دفاع کردن است. چلسی بعد از گل آفساید، 2 گل دیگر به ثمر رساند. می‌دانیم اکنون VAR وجود دارد و هر تصمیم گیری درمورد آفساید حل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر حرف میزنی یورگن کلوچه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو حرف فقط وقتی کلوپ حرف میزنه یاد کامبک بارسلونا میفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج