جاباما
۸۹۷۰۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قوچان‌نژاد: کولاکوویچ بازیکنان جوان را قبول ندارد

سرمربی تیم والیبال مشهد با بیان اینکه کولاکوویچ بازیکنان جوان تیم ملی را قبول ندارد گفت: وقتی به نفرات جوان میدان نمی‌دهیم، بازیکنان باتجربه، فرصت استراحت و ریکاوری کمتری پیدا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: جبار قوچان نژاد در گفت‌وگویی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: تیم ایران نشان داده و ثابت کرده که توانمند و قدرتمند است و توانایی رقابت شانه به شانه با تیم‌های بزرگ جهان را دارد ولی مسائلی در این بین وجود دارد که اعتماد به نفس و کارآیی تیم ملی را پایین می‌آورد.

سرمربی نماینده مشهد در لیگ برتر والیبال ادامه داد: تمام بازیکنان حتی محمد موسوی که بعضاً گفته می‌شد تمام شده است در حد قابل قبول و بالایی در دیدارهای ملی مقابل قدرت‌های جهان، عرض اندام می‌کنند و می‌جنگند اما جسارت کولاکوویچ چندان بالا نیست.

قوچان‌نژاد: کولاکوویچ بازیکنان جوان را قبول ندارد

او فرصت جنگندگی، تغییر و تعویض را کمتر به بازیکنان دیگر می‌دهد و ترس از باخت باعث می‌شود اتفاقات ناخوشایندی برای تیم ملی رقم بخورد. وقتی به بازیکنان جوان تیم میدان نمی‌دهیم، بازیکنان باتجربه، فرصت استراحت و ریکاوری کمتری دارند و همین موضوع مانع کسب نتیجه برای تیم ملی می‌شود.

وی عنوان کرد: مصاحبه تاریخی کولاکوویچ را قبل از بازی با روسیه نباید فراموش کرد که معتقد بود اگر روز خوب روسیه نباشد،‌ می‌توان این تیم را شکست داد. این گونه تفکرات باعث القای روحیه شکست در تیم ملی می‌شود.

کولاکوویچ، بازیکنان جوان تیم ملی را قبول ندارد و برای او سخت بود که قبول کند تیم ملی می‌تواند روسیه را شکست دهد. حالا تیم ملی باید در مرحله دوم انتخابی المپیک با وجود خستگی بازیکنانی که در لیگ حضور دارند به مصاف حریفان برود.

قوچان‌نژاد گفت: حق و توان تیم ایران بود که از روسیه به المپیک صعود کند. تیم ملی مشکل تاکتیک و دریافت دارد ولی اگر دریافت نخست به خوبی به دست پاسور برسد، جادوگری به نام سعید معروف در زیر تور حضور دارد که باعث تقویت و تنوع خط حمله ایران می‌شود. تیم ایران مقابل هیچ تیمی، کم ندارد و تنها مهره‌چینی سرمربی باید بهتر شود.

این مربی تاکید کرد: وقتی تیم ملی از رقیب خود عقب می‌افتد، استفاده از بازیکنان جوان می‌تواند یک ریسک بدون ضرر باشد چون در عمل چیزی از دست نمی‌رود. جسارت تغییر در کادر فنی باید تقویت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج