۸۹۷۳۷۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقادات تند سرمربی تیم امید استقلال از حاجیلو

سرمربی تیم امید استقلال گفت: بازی ما با نیروی زمینی ۶ امتیازی بود، ولی این مسابقه را فقط به خاطر اتفاقات غیر فنی که هفته گذشته رخ داد باختیم.

خبرورزشی: از چند روز قبل زمزمه‌هایی در مورد اختلاف میان بعضی از سرمربیان تیم‌های پایه‌ای استقلال با اصغر حاجیلو به گوش می‌رسید و حرف‌های دیروز رضا حسن‌زاده، سرمربی تیم امید استقلال، بر این شایعه رنگ واقعیت پاشید. عصر دیروز با حسن‌زاده گفتگو کردیم و او خیلی صریح حرف‌هایش را بر زبان آورد.

* امید استقلال بازی خیلی مهمی با نیروی زمینی داشت و با حساب ۲ بر صفر باخت. چرا این اتفاق رخ داد؟

ببینید من سرمربی تیم هستم و مسئولیت با من است. در تمام دوران ورزشی‌ام هرگز از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده‌ام. الان هم قاطعانه می‌گویم عواقب باخت با من است، اما در عین حال باید مشکلات را هم گفت و حقایق را بازگو کرد.

* چه مشکلاتی؟

تیم امید مقاومت یک مربی داشت به نام آقای علی سقا که البته الان استعفا کرده است. ایشان خیلی محترم هستند، ولی وقتی این آقا ۲ روز قبل از بازی تیم ما سر تمرین استقلال حاضر می‌شود و با آقای حاجیلو حرف می‌زند، طبیعی است ذهن بازیکنان به هم می‌ریزد. چند نفر از شاگردانم همان روز آمدند و به من گفتند آقارضا، علی سقا برای چه آمده؟ مگه قراره اتفاقی بیفته؟ داستان سرپرست تیم هم که قوز بالای قوز شده.

* راستی، آقای حاجیلو سرپرست تیم شما را هم عوض کرد؟

بله. این سلیقه است و آقای حاجیلو اختیارش را دارد، ولی باید در زمان مناسب انجام شود نه در بدترین زمان ممکن. مجید چهاردری سرپرست بسیار خوبی بود و بدون هیچ چشمداشتی کار می‌کرد. او حتی حواسش به این هم بود که بچه‌ها بعد از تمرین پول تغذیه و کرایه تاکسی داشته باشند، ولی این بنده خدا را عوض کردند و ما پنج‌شنبه سر بازی با نیروی زمینی حتی کنار زمین آب خوردن هم نداشتیم.

بازی ما با نیروی زمینی ۶ امتیازی بود، ولی این مسابقه را فقط به خاطر اتفاقات غیر فنی که هفته گذشته رخ داد باختیم. کجای دنیا ۲ روز قبل از یک بازی مهم سرپرست عوض می‌کنند؟ یا برای مثال مدیریت جدید اعلام کرده که خوابگاه تیم‌های پایه‌ای استقلال شلوغ است. خب این حرف باعث شده دست و پای بچه‌های شهرستانی بلرزد که اگر از خوابگاه جواب‌شان کنند، شب کجا بخوابند؟ بازیکن در این شرایط تمرکز لازم را ندارد و به هم می‌ریزد. آقایان وقتی از تیم امید پارسال فقط ۴ نفر باقی مانده بود و من، مجید چهاردری و... این تیم را یکی، یکی ساختیم، کجا بودند؟

* شایعه شده عبدالعلی چنگیز مدیر فنی آکادمی می‌شود. این بحث را شما هم شنیده‌اید؟

عموچنگیز بزرگ‌تر و عزیز من است. با هم قهرمان و نایب‌قهرمان آسیا شده‌ایم و در ادب ایشان کوچک‌ترین تردیدی ندارم. ساختارسازی خوب است، ولی باید شرح وظایف معلوم شود. آقای چنگیز قرار است در آکادمی استقلال چه‌کار کند؟ اگر نظارت و همفکری باشد خیلی خوب است، ولی اگر بحث دخالت مطرح شود، آن وقت دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما کیسه کشا وقت بهونه میاردید وقتی که میبازید عالم آدم توباختتون شریکن دسته های پشت پرده شریکن ولی وقتی میبرید خودتون بردیدد . آخه کیسه کش تا کی بهونه میارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج