۸۹۷۵۱۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خان محمدی: کار کالدرون در پرسپولیس سخت است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اگر قرار است ایرج عرب برود و مدیر کاربلدتری به جای او بیاید باید هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند.

خبرگزاری فارس: حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر گفت:‌ بعد از رفتن آقای برانکو پرسپولیس دچار فراز و نشیب‌های زیادی شد و مسائل و حاشیه زیادی به وجود آمد اما الان تا حدودی این مسائل جمع و جور شده و می‌توانیم به نظر من همانند سال‌های قبل به موفقیت برسیم. پرسپولیس یک تیم خوب و کامل است و امیدوارم که روند خوب سال‌های گذشته هم ادامه‌دار باشد.

وی درباره انتقادهایی که به مدیریت ایرج عرب شده و اینکه برخی از هواداران در فضای مجازی خواهان استعفای او از مدیرعاملی پرسپولیس هستند، اظهار داشت: به هر حال من که تصمیم‌ گیرنده نیستم و وزیر ورزش در این باره تصمیم‌گیرنده است اما اگر قرار است عرب برود و فردی پایین‌تر از او بیاید این مسئله به درد پرسپولیس نمی‌خورد. اگر قرار است عرب برود و نفر بعدی کاربلدتر از او باشد من هم موافقم که این کار هرچه زودتر انجام شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره یکی از عوامل موفقیت برانکو در این باشگاه شناخت او از فوتبال ایران بود و حالا کالدرون در حالی لیگ را با پرسپولیس آغاز می‌کند که شناخت زیادی از فوتبال ما ندارد، تصریح کرد: با حرف شما موافقم چرا که بخشی از موفقیت‌های برانکو به خاطر این بود که او از فوتبال ما شناخت کافی داشت و ما هم باید مربی می‌آوردیم که فوتبال ایران را بشناسد.

من نمی‌دانم چرا در این شرایط اقتصادی حتماً باید مربی خارجی بیاورند چرا که در بین مربیان ایرانی هم کسانی هستند که بتوانند پرسپولیس و حتی استقلال را هدایت کنند. اگر مربی خارجی بیاید و نتیجه نگیرد این مسئله باعث هدر شدن بیت‌المال می‌شود. درست مثل تیم ملی که هشت سال در اختیار کی‌روش بود.

درست است که ما دو بار به جام جهانی رفتیم اما هدف‌گذاری و اثر کی‌روش در فوتبال ما چه بود؟ به نظر من باید هدف‌گذاری برای آوردن مربی خارجی مشخص باشد. در این شرایط کالدرون کار بسیار سخت و مهمی برعهده گرفته است.

خان‌محمدی درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند و کسانی که رفتند، خاطرنشان کرد: در این‌باره نمی‌توان نظر داد چرا که نقل و انتقالات در حیطه اختیارات مربی تیم است و شاید یک مربی کسی را بخواهد و شاید یک مربی بازیکنی را هم نخواهد.

مربیگری یک مسئله سلیقه‌‌ای است و من نمی‌توانم از نقل و انتقالات ایراد بگیرم. اگر تیم نتیجه بگیرد یک حرف می‌زنند و اگر هم تیم نتیجه نگیرد حرف دیگری را مطرح می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابولفظل پرسپولیسی

      نه بابا راحته کیسه وسوراختور و

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      آره لنگی راحته چون حمایت وزیر و فدراسیون و کمیته داوران و کمیته عنضباطی رو دارین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج