۸۹۷۵۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پارس جنوبی نمی‌تواند پرسپولیس را به چالش بکشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پارس جنوبی جم نمی تواند در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باعث دردسر پرسپولیس شده و این تیم را به چالش بکشد.

خبرگزاری مهر: مرتضی فنونی زاده در خصوص دیدار هفته نخست پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: فصل جدید برای تیمی که سه فصل متوالی قهرمان لیگ شده است کمی متفاوت خواهد بود. برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس رفته است و گابریل کالدرون با تفکراتی متقاوت قصد دارد این تیم را هدایت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قطعا کادرفنی جدید نیاز به زمان دارد و باید به آنها مثل مربیان قبلی تیم فرصت داد تا بتوانند خودشان را نشان بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پارس جنوبی باعث خواهد شد تا پرسپولیس خیلی زود و در همان هفته اول با دردسر روبرو شود؟ اظهار داشت: هیچ تیمی دیگر از پیش بازنده نیست. پارس جنوبی هم بازیکنان جوان و خوبی دارد. فراز کمالوند هم به عنوان سرمربی این تیم تجربه خوبی پیدا کرده است. با این حال فکر نمی کنم آنها حریف پرسپولیس در آزادی شوند و این تیم را با چالش روبرو کنند.

فنونی زاده در خصوص احتمال تغییرات ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به فصول گذشته اذعان داشت: این تیم می تواند قهرمانی های متوالی خود را ادامه دهد. آنها نیمکتی قوی دارند و دست کادرفنی برای ایجاد هرگونه تغییر باز است. با این حال من فکر می کنم پرسپولیس پس از چند هفته بتواند نمایش واقعی خود را انجام دهد و به ثبات تاکتیکی مدنظر کالدرون برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج