جاباما
۸۹۷۶۰۰
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

چگونه از بروز چروک‌های پیشانی جلوگیری کنید؟

پیشانی یکی از اصلی ترین قسمت‌هایی است که با افزایش سن چین و چروک در آن ظاهر می‌شود، به همین دلیل می‌توان برای به حداقل رساندن این چین و چروک‌ها راهکارهایی را پیش گرفت.

خبرآنلاین: پیشانی یکی از اصلی ترین قسمت‌هایی است که با افزایش سن چین و چروک در آن ظاهر می‌شود، به همین دلیل می‌توان برای به حداقل رساندن این چین و چروک‌ها راهکارهایی را پیش گرفت.

چگونه از بروز چروک‌های پیشانی جلوگیری کنید؟

البته باید توجه داشت که هیچ درمانی به صورت کامل از آن جلوگیری نمی‌کند. با این وجود مواردی مانند محافظت از پوست در برابر آفتاب، سبک زندگی سالم و خواب مناسب می‌تواند رشد آن‌ها را به تعویق بیندازد.

پوست خشک با سرعت بیشتری پیر می‌شود به همین دلیل زودتر چین و چروک در آن ظاهر می‌شود. استفاده از مرطوب کننده‌ها در مرطوب نگهداشتن پوست کمک کرده و مواد مغذی مورد نیاز برای سالم ماندن آن را تامین می‌کند. همچنین می‌توانید از مرطوب کننده‌هایی استفاده کنید که برای جلوگیری از چین و چروک ساخته شده است.

چگونه از بروز چروک‌های پیشانی جلوگیری کنید؟

با گذر زمان پرتوهای خورشید می‌تواند باعث آسیب به پوست و سبب کاهش خاصیت ارتجاعی و ایجاد چین و چروک شود. از آنجایی که پیشانی در معرض مستقیم نور آفتاب است، باید با ضد آفتاب از آن محافظت کرد. همچنین در صورت قرار گرفتن زیر نور خورشید به مدت طولانی استفاده از کلاه بهترین و موثرترین روش است.

استفاده از عینک‌های آفتابی می‌تواند از چین و چروک‌های دور چشم جلوگیری و همینطور از چشم در برابر آسیب‌های اشعه فرابنفش محافظت کند. حتی در روزهای ابری نیز این اتفاق ممکن است رخ دهد.

کلاژن یکی اصلی‌ترین موادی است که به پوست خاصیت کشسانی می‌بخشد و از پیری آن جلوگیری می‌کند. استفاده از کلاژن و درمان پوست توسط آن می‌تواند از پیری پوست جلوگیری کند.

چگونه از بروز چروک‌های پیشانی جلوگیری کنید؟

سیگار و دخانیات علاوه بر ایجاد انواع مختلف مشکلات سلامتی، باعث پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در نواحی مانند پیشانی می‌شود. مراجعه به دکتر و استفاده از پدهای نیکوتین میتواند برای ترک کردن سیگار بسیار موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج