۸۹۷۷۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری اوباش شمشیر به دست در مهرآباد

تعدادی از اراذل و اوباش که با شمشیر و سلاح سرد در مهرآباد تهران اقدام به ضرب و شتم و رعب و وحشت کرده بودند توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: در پی درگیری دسته جمعی تعدادی از افراد شرور و اراذل و اوباش و سطح یک محله بریانک که با شمشیر و قمه در محله مهرآباد تهران اقدام به درگیری و ضرب و شتم و رعب و وحشت در محل کرده بودند ،دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس امنیت پلیس تهران قرار گرفت و صبح امروز تعداد ۳ نفر از دستگیرشدگان برای بازسازی منطقه به محل آورده شدند.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت در حاشیه طرح بازسازی صحنه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اوایل ماه جاری تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان شمشیری اقدام به درگیری و ایجاد ضرب و شتم کردند که در این درگیری به تعدادی از شهروندان و همچنین اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد شد که پرونده بلافاصله به پلیس امنیت تهران ارجاع شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: با اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی محل اختفای تعدادی از این افراد شناسایی و درنهایت سه نفر از این اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی گفت: نفر اصلی این باند از اراذل سطح یک است که هنگام دستگیری مقاومت کرد و پلیس برای متوقف کردن وی مجبور به تیراندازی شد و این فرد را از ناحیه پا مجروح کرد.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: نفر اصلی این باند ۱۲ فقره سابقه کیفری از جمله شرارت، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر و قدرت‌نمایی از سال ۸۸ تاکنون دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: دو نفر دیگر از این دستگیرشدگان نیز دارای سه فقره نزاع، درگیری و شرب خمر هستند.

وی گفت: اراذل و اوباش در درگیری بوجود آمده سه نفر از شهروندان را مجروح کرده و چهار خودرو را تخریب کردند.

سردار ذوالقدر به اراذل و اوباش هشدار داد پلیس به اراذل و اوباش امان نداده و با اقتدار و با شدت با کسانی که در نظم عمومی اخلال کرده و باعث رعب و وحشت شهروندان شوند حتما با هماهنگی قضایی برخورد خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش فارس که نفر اصلی باند چند وقت بود که خود را به پلیس معرفی نکرده بود- با توجه به آنکه اراذل و اوباش سطح دار باید خود را به پلیس معرفی کنند، اعلام کرد: این فرد یکسال بود که خود را به پلیس معرفی نکرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ن

      حق این کفار بی دین فقط اعدام در محل

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        خخخخخخخخخخخخ
        این سامورایی ها دیدن ایران تگزاس شده برای مبارزه با آنها آمدن
        نگران نباشید

    • بدون نام

      عکسهای اینها چاپ کنید

    • بدون نام

      چطور افرادی با این سوابق آزاد دند؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      چه هیجانی فردا با تانگ به هم حمله میکنن آمار جنایت خیلی خیلی کم شده فقط مردم از خونه میان بیرون مسلح بیان بیرون که امنیت بهشون حمله نکنه

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • محمد

      جناب ذولقدری سلام خسته نباشید اینها هر کاری که خواستند کردند تخریب اموال مردم ضرب وشتم مردم رعب ووحشت مردم تمرد از قانون ومعرفی نکردن خودشان به کلانتری ودستگیری بوسیله تیراندازی به آنها لطفاً تکلیف مردم را روشن کنید ما مردم متوجه نشدیم در این میان حق با مردم است یا نیروی انتظامی یا قوه قضاییه زندان کم داریم قاضی های محترم حکم جایگزین صادر باید بکنند ومایه افتخار برای قاضی استکه حکم جایگزین صادر می کنددر این میان تکلیف مردم چیست اموال واعضای تخریب ومجروح مردم را که اراذل جوابگو نیستند تکلیف لطفاً تکلیف مردم چیست با تشکر

    • بدون نام

      چرا این اراذل سطح یک ودو را اعدام نمیکنید که مثل قارچ در هر منقطه سر در می آورند!

    • بدون نام

      چرا این اراذل سطح یک ودو را اعدام نمیکنید که مثل قارچ در هر منقطه سر در می آورند!

    • عبدالرحمن

      اوباشی هم برا خودش سیاستی داره اینا خواستن تک خوری کنن نشد اگه همون اول اوباش قدرت می شدن هم مثل شعبون معروف میشدند هم به نون و نوائی می رسیدند هم کارشون عبادت می شد!

    • بدون نام

      ای کاش نیروهای کلانتری هم مثل پلیس اطلاعات ابهت وقدرت داشتند تا اجازه جولان به اراذل اوباش داده نشود

    • مصطفی

      وقتی قانون و دستگاه قضا در برخورد با اینجور آدمها ضعیف عمل میکنه و حتی پلیس آزادی و قدرت مقابله با اونها رو نداشته باشه همین میشه.باید قانون خیلی قوی و بازدارنده باشه وپلیس از قدرت و نیرو وامکانات کافی وآموزش های لازم و پشتیبانی از تمام دستگاه ها برخوردار باشه والبته نه فقط با اینها بلکه با فساد در همه زمینه ها و در هر مقامی برخورد بشه.

    • mojtaba khazaee

      ما در همین محله زندگی میکنیم واقعا با توجه به شلوغی محله. مهرآباد جنوبی و شمشیری و کنترل سخت محل باید به پلیس تبریک گفت امیدوارم ذره ای از این همت رو هم پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشه که میدونم نداره
      چندین ساله تردد در این خیابان شمشیری به یه یه معضل بدل شده
      پارک دوبل و تنگی خیابان و تردد سخت خط واحد و...با توجه به اینکه پارکینگ هم هست
      راهنمایی و رانندگی خواهشا اقدام کنید

    • بدون نام

      مامورین باید چنین شرورهایی را در همان ابتدا به هلاکت برسانند، تا مردم از شرشان خلاص شوند

    • بدون نام

      سریعا بکیشیدشون بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج