جاباما
۸۹۷۷۸۳
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

نوید اعتراض می‌کند، نوید پشیمان می‌شود

نوید محمدزاده که با انتشار یک استوری اعتراض خود را نسبت به انتخاب هیات انتخاب نماینده ایران در اسکار اعلام کرده بود در استوری جدیدی به خاطر واکنش اولیه‌اش عذرخواهی کرد.

برترین‌ها: نوید محمدزاده که با انتشار یک استوری اعتراض خود را نسبت به انتخاب هیات انتخاب نماینده ایران در اسکار اعلام کرده بود در استوری جدیدی به خاطر واکنش اولیه‌اش عذرخواهی کرد.

نوید اعتراض می‌کند، نوید پشیمان می‌شود

محمدزاده در واکنشی به انتخاب نماینده این در اسکار نوشته بود: «هر سال اواخر شهریور نماینده سینمای ایران به اسکار اعلام می‌شد، علت این عجله در انتخاب چی بود؟ «درجستوی فریده» نماینده سینمای ایران در اسکار؟ فیلم خوبیه، درست ولی براساس کدوم موفقیت بین‌المللی؟ نمی‌تونستین تا بعد از جشنواره ونیز صبر کنید؟»

نوید اعتراض می‌کند، نوید پشیمان می‌شود

پس از انتشار این استوری نوید محمدزاده به خاطر واکنش اولیه‌اش به انتخاب نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰ از سازندگان فیلم «در جستجوی فریده» عذرخواهی کرد.

او نوشت:

نوید اعتراض می‌کند، نوید پشیمان می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاری که نوید کرد در ظاهر یه عذرخواهی ساده است
      ولی در اصل کاریه که 99 درصد مسئولین این مملکت از انجامش عاجزن

      پاسخ ها

      • امیر

        آفرین نوید آفرین

    • بی نام

      از بس که بی عدالتی دیدی ولی دمت گرم

    • بدون نام

      کلا این بنده خدا نقش آدمای عصبی و بی منطق و خوب بازی میکنه شاید نقشهاش رو روح و روانش اثر گذاشته شایدم روحیه اش کلا اینجوریه

    • بدون نام

      کلا آدم ناراحتیه.

    • بی نام

      جدا از اینکه موافقم که چرا این فیلم و انقدر سریع انتخاب کردند! اما اینکه کسی بتونه بگه اشتباه کردم و معذرت خواهی کنه به نظر من خیلی خوبه ، خصوصا در جامعه ما که از مسئول بگیر تا تک تک افراد جامعه پذیرفتن اشتباه رو بلد نیستند.

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      آفرین، پسر خوب

    • بدون نام

      مرسی ادبت

    • بدون نام

      فرار مالياتي زياد شده هنر پيشه ها كه اصلا ماليات نميدن وِل شدن توكشوراي ديگه پزشكا طلا فروشا صرافا دلالا معلم خصوصيا آرايشگرا

      پاسخ ها

      • بی نام

        چه ربطی به این تیتر داشت!!

    • بدون نام

      بابا این دیونس زیاد حرف اشو جدی نگیرین

    • نهگار

      انگار گوششو کشیدن مودب شده

    • مالک حداد

      باسلام، این فیلم نشان دهنده پختگی وتجربه عوامل مختلف سازنده این فیلم ازجمله کارگردان آن است ونشان میدهد که سینما گران ایرانی دسته کمی از سینما گران بزرگ ومشهــــــور جهان ندارند وعوامل آن به مثابه رزمندگانی دلیری هستند که درجبهه فرهنگی ایستاده ومقاومت کرده اند واین اسکار نشانه پیروزی رزمندگان جبهه فرهنگی وعاملی برای دفاع از سینمای بعد از انقلاب درجمهوری اسلامی ایران است.
      برقرار باد نظام جمهوری اسلامی ایران و برافراشته باد پرچم سه رنگ الله نشان ج.ا. ایران وزنده و پاینده باد رهبـر عظیم والشأن وانقلابی آن حضرت آیة الله العظمی خامنه ای که خاریست در چشم دشمنان ایران و اسلام خاصه مذهب تشیع.

    • لبخنده

      کجای اینحرکت دیوانگی میبینید بجای اینحرفای ناامید کننده بایدگفت آقانوید محمدزاده دم شما گرم اینعذر خواهی نشانه انسانیت ومرام ومعرفت شما وهمچنین شجاعت وصداقت و افتادگی،ایکاش دولتیهای مسئول مااز رئیس تا مستخدمشان این عذرخواهی راالگو قرار داده وبرای اولین بار در تاریخ ایران زمین ازاین ملت باحیا ومحجوب بخاطرکمی ها وکاستی های بسیار ومتعددیک عذر خواهی کوچکی بکنندتادل این ملت و رهبرش راشاد گردانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج