جاباما
۸۹۷۸۷۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۱۰۰ کیلو وزن؛ مشکل عجیب گران‌ترین خرید اینتر!

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر احتمالا در اولین دیدار نراتزوری در سری آ غایب خواهد بود.

ورزش سه: روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر احتمالا در اولین دیدار نراتزوری در سری آ غایب خواهد بود.

آنتونیو کونته در بدو ورود به رختکن اینتر درخواست جذب روملو لوکاکو را داد و در نهایت و بعد از چند هفته این مهاجم تنومند با ۷۳ میلیون پوند راهی سن سیرو شد. اما اخبار حاکی از آن است که روملو لوکاکو به دلیل چند کیلوگرم اضافه وزن در اولین بازی این فصل اینتر برابر لچه غایب خواهد بود.

۱۰۰ کیلو وزن؛ مشکل عجیب گران‌ترین خرید اینتر!

در همان بدو ورود به اینتر نیز برخی تصاویر نشان می داد که به نظر می رسد روملو لوکاکو از اضافه وزن رنج می برد و گاتزلا دلا اسپورت مدعی شد با توجه به غیبت او در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد، او در حال حاضر آماده نیست و در دیدار اول اینتر حضور نخواهد داشت.

البته روملو لوکاکو نیز بیکار نماند و پاسخ این انتقادات را هم در منچستریونایتد و هم در اینتر داد. در روزهای آخر حضور در اردوی شیاطین سرخ، او تصویری از تست های کادر فنی یونایتد منتشر کرد تا نشان دهد یکی از سریع ترین بازیکنان این تیم بوده و اخبار مربوط به کند بودن وی صحت ندارد.

۱۰۰ کیلو وزن؛ مشکل عجیب گران‌ترین خرید اینتر!

البته افشای این نتایج باعث دلخوری برخی بازیکنان از جمله خوان ماتا و لوک شاو شد و آنها به این رفتار ستاره بلژیکی واکنش نشان دادند.

حالا نیز روملو لوکاکو در روزهای اخیر با انتشار تصویری از بدن آماده خود به طعنه در صفحات اجتماعی نوشت: (این بدن) برای یک پسر چاق بد هم نیست.

البته ستاره بلژیکی در همان روزهای ابتدایی مدعی شد شرایط تمرین کردن برای او در اینتر دشوارتر از منچستریونایتد است. لوکاکو در ادامه به شوخی مدعی شد رژیم او در اینتر فقط سالاد است.

روملو لوکاکو گفت: "اینجا شرایط بسیار متفاوت است. در انگلیس تلاش بسیار زیادی می کردیم اما اینجا تلاش ما واقعی است. من برای زندگی به اینجا نیامده و هدفم کمک به تیم برای رسیدن به اهداف پیش رو است."

البته مسائله اضافه وزن روملو لوکاکو مربوط به امروز و دیروز نیست. هنگامی که لوکاکو در سن ۱۶ سالگی به اندرلخت بلژیک ملحق شد وزن او ۱۰۰ کیلوگرم بود.

روند پیشرفت لوکاکو خیلی سریع ادامه یافت و وی زمانیکه در سن ۱۸ سالگی به چلسی پیوست ۱۰۱ کیلوگرم وزن داشت و در دوران حضور اورتون نیز با وزن بین ۹۹ تا ۱۰۰ کیلوگرم بازی می کرد.

حالا به نظر می رسد آنتونیو کونته که سالها به دنبال روملو لوکاکو بود و در سال ۲۰۱۷ نیز فاصله ای با کار کردن با این ستاره بلژیکی نداشت، روزگار سختی را در تمرینات اینتر برای وی رقم زده و لوکاکو چاره ای جز کاهش وزن خود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نسبت قدش خوبه و چاق نیست.شاید اضافه وزن داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج