۸۹۷۹۳۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاییان: قابل قیاس با پرسپولیس نیستیم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت:‌ رقبای ما روی کاغذ پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی نیستند اما امیدواریم که جوانان خوب و با انگیزه یقه پرسپولیس را بگیرند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پارس جنوبی که فصل گذشته آخرین مسابقه‌اش را در لیگ برتر مقابل پرسپولیس انجام داد روز پنج‌شنبه باید دوباره مقابل پرسپولیس به میدان برود و افتتاحیه نوزدهمین دوره لیگ برتر را برگزار کند. پارس جنوبی با قرعه‌ سختی مواجه شده است.

با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

*: شرایط تیم پارس جنوبی در آستانه شروع لیگ چگونه است؟

۷۰ - ۸۰ روز است که تیم ما تمرین می‌کند و طبق خواسته سرمربی‌‌مان بازیکنانی که مدنظر او بوده را جذب کرده‌ایم و اردوهای خوبی هم در تهران و اردبیل داشتیم. امیدواریم در لیگ برتر این فصل هم مثل سال‌های گذشته رتبه‌ای خوب به دست بیاوریم.

*:‌ قرعه سختی نصیب تیم شما شده و در بازی اول هم باید مقابل پرسپولیس بازی کنید.

در لیگ برتر و روی کاغذ تیم‌هایی مثل پرسپولیس ، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی رقیبان ما محسوب نمی‌شوند.

اما ما به توانمندی و انگیزه بازیکنان جوان‌مان امیدواریم برخی از این بازیکنان به قول فراز کمالوند برای اولین‌بار ورزشگاه آزادی را در بازی با پرسپولیس خواهند دید و این مسئله انگیزه زیادی به بازیکنان جوان‌مان می‌دهد.

بازیکنان سرشناس لیگ هم از جایی بازی‌های خود را شروع کرده‌اند و مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بهترین فرصت برای بازیکنان جوان ما است. آنها در تیم بازیکن‌سازی مثل پارس جنوبی حضور دارند.

امیدوارم نتیجه خوب و آبرومندی مقابل پرسپولیس کسب کنیم.در مورد قرعه هم باید بگویم با هر ۱۵ تیم باید بازی کنیم شاید بازی با پرسپولیس در هفته اول انگیزه مضاعفی به بازیکنان ما برای شروع لیگ بدهد.

*:‌ طبق قانون 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی روز پنج‌شنبه متعلق به باشگاه شما است آیا می‌توانید این ظرفیت را تکمیل کنید؟

قطعاً هواداران تیم پارس جنوبی مثل سال‌های قبل در ورزشگاه آزادی ما را حمایت خواهند کرد و ما در این ورزشگاه تنها نیستیم اما فکر نمی‌کنم ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه را پر کنند.

*:‌ شما با پرسپولیس برانکو آخرین بازی را انجام دادید و اکنون با پرسپولیس کالدرون اولین مسابقه را برگزار خواهید کرد فکر می‌کنید پرسپولیس چه فرقی کرده است؟

پرسپولیس تیم بزرگ و با کیفیتی است و از حمایت هواداران خود هم به خوبی استفاده می‌کند این میزان توجه به بازی پرسپولیس و پارس جنوبی انگیزه بازیکنان ما را چند برابر خواهد کرد هرچند می‌دانم از لحاظ ساختاری، قدمت و فاکتورهای دیگر با پرسپولیس قابل مقایسه نیستیم اما امیدواریم بازیکنان جوان‌ و با انگیزه ما یقه پرسپولیس را بگیرند.

*: مشکلات مالی پارس جنوبی حل شد و آیا وعده‌های مسئولان منطقه‌ای و استانی برای حل این مشکلات عملی شده است؟

متأسفانه هنوز پولی به ما پرداخت نشده است بازیکنان ما در تمامی تمرینات پیش‌فصل و بازی‌های تدارکاتی حضور داشته‌اند اما ما هنوز نتوانسته‌ایم پرداختی به بازیکنان‌مان داشته باشیم و همچنان پیگیر حل مشکلات مالی هستیم شاید این حرف من کلیشه‌ای باشد اما واقعیت دارد اینکه مبلغ قرارداد کل بازیکنان پارس جنوبی به اندازه دستمزد یک بازیکن سرشناس لیگ برتر هم نیست. امیدوارم که مشکلات حل شود.

*:‌ ورزشگاه تختی شهر جم برای مسابقه هفته دوم آماده خواهد شد؟

بله، تا آخر این هفته چهار گیت در ورزشگاه تختی نصب می‌شود، دوربین‌ها هم نصب شده است و صندلی‌ها شماره‌گذاری شده‌اند. به احتمال فراوان ما در هفته دوم لیگ برتر در شهر خودمان میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      توجیه تبانی قبل از بازی، سریال وا دادن های همیشگی مقابل لنگ.

      پاسخ ها

      • مصطفی پرسپولیسی

        برادر شما دیگه بهانه ندارید همش میگین تیم دیگه جلو پرسپولیس وا می‌دارد

    • شاهین

      جناب مهندس رضایی این منطقه با دارآمد هنگفتی که برای کشور داره جای بسی تآسف هسش که به این شکل اداره میشه این جونا چه گناهی کردن که به این وضع باید دجار شوند ننگ به مسعولین بی خاصیت من به عنوان یک پرسپولیسی ازاین بابت متاسفم

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      دقیقا. دارن ذهن مردمو آماده میکنن ک اگ پارس وا داد بگن مشگل زیاد داشت و هتل نداشت و پول بازیکناشو نداده بود و و و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج