۸۹۷۹۵۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

رابرت ردفورد ۸۳ساله شد

رابرت ردفورد با نام اصلی چارلز رابرت ردفورد جونیور متولد ۱۸ اوت ۱۹۳۶ ‏امروز ۸۳ ساله شد. او که برای ساخت فیلم «مردم معمولی» در سال ۱۹۸۰ و یکبار نیز به صورت افتخاری برنده اسکار شده، همچنان در دوران کهنسالی مشغول تهیه کنندگی و بازی است.

بانی فیلم: رابرت ردفورد با نام اصلی چارلز رابرت ردفورد جونیور متولد ۱۸ اوت ۱۹۳۶ ‏امروز ۸۳ ساله شد. او که برای ساخت فیلم «مردم معمولی» در سال ۱۹۸۰ و یکبار نیز به صورت افتخاری برنده اسکار شده، همچنان در دوران کهنسالی مشغول تهیه کنندگی و بازی است.

رابرت ردفورد ۸۳ساله شد

او با آنکه اوایل سال گذشته بازنشستگی اش را از بازیگری اعلام کرد، اما آوریل امسال فیلم «اونجرز؛ پایان بازی» را روی پرده داشت و اواخر سال گذشته نیز فیلم «پیرمرد و اسلحه» با بازی او در نقش اصلی اکران شد. این اواخر نیز که به تهیه مستندهای زیست محیطی علاقه نشان داده است.

ضمن اینکه همچنان امور جشنواره مستقل فیلم ساندنس را که خود موسسش بوده، اداره می کند. او خستگی وعدم جذابیت بازیگری را دلیل اصلی بازنشستگی خود عنوان کرده بود.

او در یکی از مصاحبه هایش گفته:«همیشه سینما برای من دریچه‌ای به سوی زندگی بوده است. یک پنجره که شما می‌توانید از درون آن انواع دیگر زندگی و مردمان دیگر را ببینید که می‌توانستید جای آنها باشید. در حقیقت من بیش از ۵۰ سال است که به دنبال حقیقت زندگی می‌گشتم.

سینما این فرصت را به ما می‌دهد که بتوانیم انواع زندگی و انواع آدم‌ها را بدون توجه به سن و سال و ملیت و وضع فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی آن‌ها ببینیم و حتی بتوانیم ازاین قصه‌های زندگی تاثیر بگیریم. در مورد دهه ۶۰ و ۷۰ نیز البته بسته به اوضاع و احوال اجتماعی و سیاسی فیلم‌های خاصی نیز ساخته شد. مثل همان فیلم همه مردان رئیس جمهور، ولی در همه حال نگرش من بیان حقیقت در سینما بوده است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      سلام . هنرمند ارجمند و بازیگر توانا جناب آقای چارلز رابرت ردفورد جونیور ، به پاس یک عمر تلاش هنری شما درعرصه سینمای ملل ، سپاس . مرد با اخلاق و خانواده دوست سینما ، پاینده باشید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج