۸۹۸۲۹۵
۹ نظر
۵۰۵۰
۹ نظر
۵۰۵۰
پ

جزئیات انهدام بزرگترین باند مواد مخدر در هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن اعلام جزئیات انهدام بزرگترین باند خانوادگی مواد مخدر در جنوب کشور به سرکردگی چهار برادر شرور از گردش مالی ۱۰ هزار میلیارد ریالی این باند سازمان یافته و بین‌المللی خبر داد.

ایسنا: علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: در جریان عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ، حافظان امنیت کشور موفق شدند با رصد اطلاعاتی دقیق، بزرگترین باند سازمان یافته و بین‌المللی مواد مخدر در منطقه جنوب کشور را منهدم و ۱۳ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

صالحی خاطرنشان کرد: این باند سازمان یافته به صورت مسلحانه و خانوادگی به سرکردگی چهار برادر اداره می‌شد و نسبت به انتقال سالانه حدود ۲۰۰ تن مواد مخدر از طریق کشور پاکستان به استان سیستان و بلوچستان مبادرت می کرد.

جزئیات انهدام بزرگترین باند مواد مخدر در هرمزگان

وی با اعلام اینکه اعضای این باند، مواد مخدر را از طریق دریا به وسیله لنج و قایق‌های تندرو به سواحل هرمزگان منتقل نموده و سپس در سراسر کشور توزیع می‌کردند، بیان کرد: تمامی مبادلات مالی حاصل از اقدامات مجرمانه این افراد در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر از طریق کارت‌های بانکی اعضای خانواده آنها انجام می شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با اعلام اینکه گردش مالی این باند مواد مخدر 10هزار میلیارد ریال بوده است ، تصریح کرد: با هدف ضربه به بنیه مالی و اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر ، 49 واحد مسکونی و تجاری آنها پلمب گردیده و 250 نفر شتر از آنها توقیف شده است.

صالحی در ادامه افزود : همچنین 15 کیلوگرم طلا از این سوداگران مرگ ضبط شده و مبلغ 6/5 میلیارد تومان وجه نقد موجود در حساب‌های بانکی این افراد نیز توقیف شده است.

وی یادآور شد: اعضای دستگیر شده این باند مواد مخدر ، با صدور قرار تأمین قانونی جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی، عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدامشون کنین این کثافتای نجس رو هزاران هزار ادم ب دست این کثافتا بدبخت شدن بی وجدان های عوضی تف به همچین ادمهایی ک همشهری من هستن

    • غلامرضا خوشی

      کاش ماموران دولتی که با آنها همکاری می کردند هم معرفی میشدند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

    • علی

      اونایی که این چند سال باج ورشوه گرفتند ،کجان

    • بدون نام

      دست سر بازان گمنام امام زمان ونیروی انتظامی درد نکند خسته نباشید مرحبا آفرین بر شما

    • بدون نام

      چرا اعدامشون گناه گناهشون چیه.مردم از بدبختی مجبورن اینکارو کنن

    • مهدی

      اگه تریاکه بزارین بیارن تریاک کم بشه جوونا میرن سمت صنعتی

    • بدون نام

      هیچکس قاچاقچی بدنیا نمیاد من هم وقی زن و بچم گشنه باشن بچه کوچیکم بگه بابا گشنمه مجبورم دست ب خلاف بزنم با کدوم پول با کدوم کار شکمشونو سیر کنم حالا نگاه کنید و ببینید از این بعد چخبر بشه همه مردم مجبورن دست ب دامان مواد مخدر بشن اونایی که معتادن از سر بدبختی و غصه و غم بهش روی میاورند،، ی چیزی تو مواد مخدر هست وقتی استفاده کنی بطور کامل غماتو فراموش میکنی،، من یه معتادم میدونم اکثر مردم بخاطر غمو غصه زندگی به مواد مخدر روی میاورن اگه کار باشه پول باشه نه کسی خلاف میکنه ن کسی معتاد میشه مشکل از بیشه خرابه،،،

    • داوود__زاهدان

      ایول به بروبچه مبارزه با مواد مخدر دست مریزاد .این بی وجدانا خون مردم و جوونای این مملکتو میخورن تا خودشون و خانوادهاشون زندگی کنن و بقیه خانوادها از هم بپاشه زنا فاسد بشن و بچه ها بی پدر مادر بزرگ بشن تا اقایون قاچاقچی زندگی انچنانی داشته باشن.بازم خسته نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج