۸۹۸۵۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سریع و خشمگین ۹ پُرستاره‌تر شد

استودیوی یونیورسال "سریع و خشمگین ۹" را در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

سی نما:: فیلمبرداری «سریع و خشمگین ۹» (Fast and Furious ۹) چند هفته‌ای است که آغاز شده اما برای اضافه شدن «مایکل روکر» به این پروژه هرگز دیر نیست. استودیوی یونیورسال و «جاستین لین» اعلام کردند که ستاره‌ی «محافظین کهکشان» در آخرین لحظات به قسمت نهم چندگانه پیوسته است.

با جدایی «لوک هابز» با بازی «دووین جانسون» و «دکارد شا» با بازی «جیسون استاتهام» از چندگانه و آغاز یک اسپین‌آف جدید به نام «هابز و شا»، «وین دیزل» پذیرفته است که بار دیگر نقش «دامنیک تورتو» را بازی کند. «میشل رودریگز»، «تایریس گیبسون»، «لوداکریس»، «جوردانا بروستر»، «جان سینا» و بازیگران برنده‌ی اسکار «هلن میرن»‌ «شارلیز ترون» از دیگر چهره‌های آشنای چندگانه خواهند بود که در قسمت جدید حضور دارند.

سریع و خشمگین ۹ پُرستاره‌تر شد

روکر قرار است نقش شخصیتی به نام «بادی» را بازی کند. اطلاعات دیگری از او منتشر نشده اما در دنیای گسترده‌ی چندگانه این احتمال وجود دارد که برای مثال شخصیتی مثل «آقای هیچکس» با بازی «کرت راسل» را برعهده بگیرد و یا یک راننده‌ی کامیون شود. «دن کیسی» فیلمنامه‌ی قسمت نهم را به نگارش درآورده است. لین و دیزل مانند گذشته در مقام تهیه‌کننده هم فعالیت خواهند کرد.

روکر این روزها به خاطر بازی در نقش «یاندو» در فیلم‌های «محافظین کهکشان» مارول و شخصیت «مرل» در «مردگان متحرک» شبکه‌ی AMC شناخته می‌شود اما پیش از آن در فیلم‌های کالتی مانند «هنری: چهره‌ی یک قاتل زنجیره‌ای» (Henry: Portrait of a Serial Killer) هم بازی کرده بود. او که در فصل سوم «کارآگاه واقعی» نیز نمایش تحسین‌برانگیزی داشت، به زودی در فیلم «جزیره‌ی خیال» (Fantasy Island) استودیوی بلوم‌هاوس، «مشکلات هیولایی» (Monster Problems) و سریال «برج تاریک» شبکه‌ی آمازون ظاهر خواهد شد.

استودیوی یونیورسال «سریع و خشمگین ۹» را در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج