۸۹۸۶۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عنوان جدیدترین فیلم جیمز باند اعلام شد

عنوان بیست‌ و پنجمین فیلم جیمز باند رسما اعلام شد و این فیلم سوپر جاسوسی با بازی دنیل کرگ (Daniel Craig) عنوان No Time To Die گرفت. کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) کارگردان فیلم است و تاریخ‌های اکران ۳ آوریل ۲۰۲۰ برای انگلیس و ۸ آوریل برای ایالت متحده در نظر گرفته شده‌اند. 

سینما فارس: عنوان بیست‌ و پنجمین فیلم جیمز باند رسما اعلام شد و این فیلم سوپر جاسوسی با بازی دنیل کرگ (Daniel Craig) عنوان No Time To Die گرفت. کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) کارگردان فیلم است و تاریخ‌های اکران ۳ آوریل ۲۰۲۰ برای انگلیس و ۸ آوریل برای ایالت متحده در نظر گرفته شده‌اند.

کمپانی MGM این خبر را از طریق بنر United Artists Releasing منتشر کرد و Universal Pictures International توزیع خارجی فیلم را برعهده دارد. پیج رسمی جیمز باند این خبر را امروز توییت کرد.

در این فیلم، کرگ در نقش باند ظاهر می‌شود که در تعطیلات در جاماییکا به سر می‌برد که دوست قدیمی‌اش، فلیکس لیتر از CIA از او کمک می‌خواهد. ماموریت برای نجات دانشمند دزدیده شده سخت‌تر از چیزی است که تصور می‌شد و باند به تعقیب تبهکار مرموزی (با بازی رامی مالک) می‌پردازد که مسلح به تکنولوژی جدید خطرناکی است.

عنوان جدیدترین فیلم جیمز باند اعلام شد

فوکوناگا فیلم‌نامه کار را به همراه نیل پرویس (Neil Purvis) و رابرت وید (Robert Wade)، اسکات زی برنز (Scott Z. Burns) و فوبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) نوشته است.

کریستوف والتز (Christoph Waltz)، بن ویشا (Ben Whishaw)، لیا سیداکس (Lea Seydou، نائومی هریس (Naomie Harris)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و رالف فینز (Ralph Fiennes) نیز به این فرنچایز برگشته‌اند. بازیگران جدید عبارتند از: آنا دو آرماس (Ana de Armas)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، بیلی ماگنوسن (Billy Magnussen)، دیوید دنیک (David Denick) و دالی بن‌صلاح (Dali Benssalah). مایکل گ. ویلسون (Michael G. Wilson) و باربارا بروکالی (Barbara Broccoli) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

تولید No Time To Die دستخوش حوادث زیادی از جمله وقوع انفجار در استودیو پاین‌وود و آسیب قوزک پا کرگ شد و با اینحال تاریخ اکران فیلم هیچ تغییری نکرد.

منبع: ددلاین

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج