۸۹۹۰۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سورپرایز‌های استراماچونی در تبریز

مرد ایتالیایی نیمکت استقلال در اولین تجربه خود در لیگ برتر ایران ترکیبی غیرقابل پیش بینی برای افتتاحیه لیگ نوزدهم مد نظر دارد.

ورزش سه: بعد از کشمکش های فراوان استقلال فصل جدید را با تفکرات یک مربی جوان ایتالیایی آغاز خواهد کرد، مردی که سابقه نشستن روی نیمکت باشگاه های بزرگی همچون اینترمیلان و اسلاویاپراگ را در کارنامه دارد و طی دو ماه گذشته در اردوی آبی ها نشان داده عزم جدی برای ساختن تیمی متفاوت از تمام ادوار گذشته برای استقلال دارد.

استقلال به عنوان یکی از فعال ترین باشگاه ها در بازار تابستانی باز هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی شد تا منتقدان این تیم از این همه تغییر به عنوان بزرگ ترین نقطه ضعف نام ببرند. استراماچونی که برنامه هایش را یکی پس از دیگری برحسب ظرفیت های موجود پیش برد در تمام بازی های پیش فصل سعی داشت با فرصت دادن به مهره هایی که روی آنها حساب باز کرده شناخت نسبی را برای انتخاب اولین ترکیب ۱۱ نفره مقابل ماشین سازی پیدا کند.

در این بین اما برخی اتفاقات و محرومیت ها دست مرد ایتالیایی را بست ضمن این که عملکرد یکی دو بازیکنی که کمتر کسی شانسی برای آنها در راه ایستادن در ترکیب اصلی قائل بود نیز تمامی معادلات برای معرفی ۱۱ نفر اصلی را به هم ریخت. آخرین اخبار از اردوی استقلال حکایت از این دارد که استراماچونی با سورپرایزهای جالبی تیمش را در اولین بازی لیگ به مصاف ماشین سازان تبریزی خواهد فرستاد از جمله در ساختار تدافعی و میانی که شاهد حضور برخی مهره های کم نام و نشان خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج