۸۹۹۱۷۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری ۱۹ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری ۱۹ سارق مسلح و به عنف در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، سراوان و خاش، ۲۴فقره انواع سرقت کشف شد.

پایگاه خبری پلیس: سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان سیستان و بلوچستان، ۱۹ سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی های لازم قضائی در ۷ روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، سراوان و خاش، ۱۹ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد کشف و متهمان در بازجوئی های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه، ۴ فقره سرقت خودرو، ۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت محتویات خودرو، ۲ فقره سرقت معابر و یک فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان سیستان و بلوچستان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جرشون بدید

    • اکبر

      سیستان وبلوچستان بیکاری وفقروخشکسالی بیدادمیکنه بعدتوقع داری سارق نباشه؟19تاسارق دستگیرکردی؟ بهت قول میدم1900تاسارق دیگه جای اونا رامیگیره

    • بدون نام

      بابا چرا ریشه یابی بکنید اینا کرایه کش هستند صاحب اصلی توخونه اش نشسته افغانیا کثیف هستند که اینا کشته میشن برای پول جزی که باورکردنی نیست

    • لعنت بر بی غیرت (بیگانه پرست)

      اعدام کنید این اشرار کثیف رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج