۸۹۹۲۰۶
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

خطیبی: تک تک بازیکنانم از استقلالی‌ها بهتر هستند

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید که به دنبال فرصت دادن به استعدادها است.

ایسنا: ماشین‌سازی فردا (جمعه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود. رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: برای آقای جمشید خطیبی، مدیرعامل باشگاه که دچار بیماری شد آرزوی سلامتی داریم. از هیات مدیره و آقای نصیرزاده تشکر می‌کنیم که ۱۰ روز مانده به مسابقات به خاطر بیماری آقای خطیبی آمدند و کمک حال تیم شدند.

من و کادرفنی با اهداف باشگاه پیش می‌رویم و تیم جوانی در اختیار داریم. از یکی،‌ دو تیم لیگ خبر ندارم اما فکر کنم که جوان‌ترین تیم لیگ برتر هستیم. از فصل قبل تنها چهار بازیکن ماندند و یک تیم تازه تشکیل دادیم. اگر توسعه در باشگاهی نباشد، آن باشگاه همیشه کمبو بازیکن خواهد داشت و باید از شهر یا کشورهای دیگر بازیکن بیاورند. متاسفانه این مشکل در چند سال اخیر در شهر ما رخ داد و من آمدم و توسعه را در فوتبال آذربایجان آغاز کردیم. در مقطعی موفق بودیم و باز هم که به بر سر کار آمدم، هدفم همین است.

خطیبی: تک تک بازیکنانم از استقلالی‌ها بهتر هستند

او افزود: ما از چند بازیکن امیدمان هم استفاده کردم. باید به این بازیکنان وقت دهیم که بازیکنانی از شهرمان پدیده شوند. انگیزه بازیکنان ما برای بازی برابر استقلال مانند یک قله است و فکر می‌کنم همین انگیزه باعث می‌شود که یک بازی هجومی، منطقی و تماشاگر پسند داشته باشیم. مطمئنا اگر رسانه‌ها و هواداران نباشند، این بازیکنان جوان پیشرفت نمی‌کنند. دو بازیکن اصلی ما با مشکل روبرو هستند و دو، سه بازیکن باکیفیت هم در خط حمله باید جذب کنیم.

با اضافه شدن این بازیکن، پس از بازی با سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر می‌شویم. ما تابع باشگاه هستیم. ما برای بازیکنانی به خاطر قرادادشان به توافق نرسیدند و در کنار ما نیستند، جایگزین داریم. این باشگاه متکی به یک بازیکن خاص نیست. اگر باشگاهی متکی به بازیکنی باشد، آن باشگاه، باشگاه نیست. برخی از بازیکنانی که ما در اختیار داریم،‌ بهترین بازیکنان ایران هستند و در سال‌های بعد از آن‌ها بیشتر می‌شنویم. ما برای امسال هیچ قرارداد یک ساله‌ای نبستیم و حتی با بازیکن ۲۳ ساله برزیلی‌مان، قرارداد سه ساله بستیم.

خطیبی درباره کناره‌گیری جمشید خطیبی گفت: ما یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم و هم محله‌ای هستیم. او مانند یک برادر برای من است و تا وقتی که در باشگاه حضور داشت، به خوبی کار کردند. از زمانی هم که آقای نصیرزاده آمدند، همه کارها طبق روال پیش رفته است.

او ادامه داد: من این روحیه را ندارم که بگویم که برای نباختن و مساوی به میدان می‌رویم. ما برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم تهاجمی بازی کنیم. ما بیشتر از استقلال تغییرات داشتیم. همچنین بازی فردا با بازی دوستانه‌ای که با استقلال داشتیم، فرق خواهد کرد چون چند بازیکن تستی در آن بازی به میدان رفتند و چند بازیکن اصلی‌مان هم نبودند.

سرمربی ماشین‌سازی درباره شرایط این تیم توضیح داد: ما بازیکن میلیاردی نداریم و هدفمان توسعه فوتبال ماشین‌سازی و آذربایجان است. در حال حاضر تیمی که می‌خواهم تهاجمی بازی کند در اختیار نداریم و تنها یک مهاجم داریم. در روزهای آینده دو بازیکن خارجی در خط حمله جذب می‌کنیم و پس از آن اضافه شدن مسیح زاهدی و عزیز معبودی، فوتبال تماشاگر پسند به نمایش می‌گذاریم. در این یکی، دو بازی که تیم‌مان تکمیل شود باید نتایج را کنترل کنیم و نبازیم. من به بازیکنانی که در اختیار دارم، ایمان دارم و با این که استقلال بازیکنان نامی‌تری دارد اما تک تک بازیکنانم از بازیکنان استقلال بهتر هستند و ان‌شاءالله این موضوع را در فردا نشان می‌دهند.

خطیبی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با افزایش سنش، پرخاشگری که در کنار زمین داشته، کاهش یافته است، گفت: انسان با بالاتر رفتن سن، پخته‌تر می‌شود. ما، مربیان لیگ برتری در کلاس مربی‌گری پروفشنال چیزهای زیادی از لحاظ فنی، مدیریتی و اخلاقی یاد گرفتیم تا بتوانیم تمرکزمان را روی بازی بگذاریم.

او در پایان گفت: من یک خواهش از هواداران فوتبال آذربایجان دارم. بنده برای توسعه فوتبال آمدم. توسعه یعنی کمی باید صبور باشیم. ما از فوتبال دهه 70 که سه تیم در لیگ برتر بدون بازیکن غیربومی داشتیم، فاصله گرفتیم. اگر آن‌ها صبور باشند می‌توانیم تا دو، سه سال دیگر 10، 15 بازیکن به فوتبال ایران معرفی کنیم. فردا هم تا دقیقه 90 بازیکنان را حمایت کنند تا ان‌شاءالله سربلند باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 7افسانہ اے...

      شعر میگہ

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        واقعیت تلخه

    • x

      ههه

    • اصلان

      خودتم از استرا بهتری رسول جان
      فقط اون یه هوا ازشماخوشتیپ تره

    • حسینی

      از در عقب صندلی جلو

    • بدون نام

      آقای خطیبی خواب دیدی خیر باشه. تا الان کجا موفق بودی

    • مح

      خطیبی اینرا بدان که تو وامثال تو هیچ عددی در فوتبال نبوده اید و نیستید وهمیشه ترک خر خواهید بود تاج همیشه سرورتان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها این توهین چیه منتشر کردی

    • بدون نام

      وقتی سنتی و صنعتی رو با هم میزنی خخخ!

    • ق مثل قشقایی ل مثل لنگی

      برو کنار بزار باد بیاد

    • پارساطولابی

      اقای خطیبی اینقدر خودت رونشون نده کاری به بازیکنان ماشین سازی ندارم ولی خودت هیچی نیستی فردا در زمین جواب حرفت رو خواهی گرفت

    • مهدی نادری

      تو ببر تیم استقلال رو بعد از شاگردانت تعریف و تمجید کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخ حالا چی بردیم .یاشاسین رسول پاشا ب حرفش عمل کرد خخخخخخخخ تبریز جای بی بخارا نیس شهر باغیرتهاس ..سیب زمینی بخار داره بچه تهرانیا ندارن

      • بدون نام

        ۲۲:۰۱
        خطیبی خودش هر چی شد و داره از صدقه سر استقلال تهرانه

      • بدون نام

        خطیبی بخاطر پاس تهران و استقلال تهران خطیبی شد وگرنه واسه سوپوری هم‌ کسی نمیخواستش با این قد و قیافه بی بخار

    • بهرامی

      بی شعور سه چهار هفته بعد می بینیم هستی یا نه؟
      این پول های یامفت می دن به این می شن یابو، هر کلی پول یامفت می گیره، بعد از چهار هفته اخراج میشه،
      پس ما کی می خواهیم از این احادیثمون استفاده کنیم، بابا جند بار از یه سوراخ باید گزیده بشیم، این ده بار تیم گرفته، همش هم بعد از چهار هفته اخراج شده یا فرار کرده
      احمق احترام بذار

    • بدون نام

      باشه ببینم تعریف کنیم

    • بدون نام

      غلط زیادی

    • بدون نام

      مثل کمالوند باختی نگي یک بازیکن استقلال دریافتیش با کل دریافتی های تیمت برابر است

    • بدون نام

      زرشک

    • رییسی

      ازاس اس ۴خوردی بعدا تعریف وتمجید کن

    • عرشیا طاهری

      لایک داری

    • araz

      حالا دیدید کی حق میگه و کی زر میزنه

    • بدون نام

      خخخخ دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج