جاباما
۸۹۹۲۲۰
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

بازیگر شدن خواننده‌ای که سال گذشته اوردوز کرد

دمی لواتو که سال گذشته بر اثر مصرف بیش از اندازه مواد اوردوز کرد و تا نزدیکی مرگ پیش رفت، به فیلم کمدی "یوروویژن" پیوست.

سی نما: دمی لواتو که سال گذشته بر اثر مصرف بیش از اندازه مواد اوردوز کرد و تا نزدیکی مرگ پیش رفت، به فیلم کمدی "یوروویژن" پیوست.

دمی لواتو» به فیلم کمدی «یوروویژن» (Eurovision) نتفلیکس پیوست. «ویل فرل» که یکی از نویسندگان این فیلم است خبر حضور لواتو را روز سه شنبه با پستی در اینستاگرام منتشر کرد. او در این پست عکسی از کیک خانگی منتشر کرد و زیر آن نوشت که سال آینده لواتو را می‌توان در کنار گیشه «یوروویژن» مشاهده کرد. «اندرو استیل» دیگر نویسنده این فیلم است.

بازیگر شدن خواننده‌ای که سال گذشته اوردوز کرد

فرل همچنین در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارد. از دیگر بازیگران حاضر نیز می‌توان به «ریچل مک‌آدامز» و «پیرس برازنان» اشاره کرد. این فیلم دومین حضور لواتو در فیلم لایو اکشن پس از فیلم «کمپ راک: آهنگ آخر» (Camp Rock 2: The Final Jam) در سال ۲۰۱۰ است.

فیلم «یوروویژن» ماجرای دو موزیسین ایسلندی، «لارس اریکسانگ» با بازی فرل و «سیگریت اریکسدوتیر» با بازی مک‌آدامز را دنبال می‌کند که شانس حضور در مسابقه یوروویژن بزرگ‌ترین مسابقه موسیقی دنیا را پیدا می‌کنند. برازنان نیز در نقش پدر فرل و به عنوان خوش هیکل‌ترین مرد ایسلند حاضر خواهد شد.

کارگردان این فیلم «دیوید دابکین» و تهیه‌کنندگان آن فرل، «جسیکا البام» و «کریس هنچی» هستند. «آدام مک‌کی» نیز تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را بر عهده دارد. «دن استیونز» نیز در نقش «الکساندر لموتو» یک شرکت کننده روسی در مسابقه موسیقی یوروویژن حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خانوم از ۶ سالگیش بازیگر بوده! فازتون چیه

    • بدون نام

      هر چی باشه خوشگله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید ولی این کجاش خوشگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج