جاباما
۸۹۹۲۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وقوع صاعقه و رعد و برق در برخی نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (جمعه و شنبه ۱ و ۲ شهریورماه) احتمال وقوع رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید در برخی از مناطق کشور وجود دارد که جاری شدن روان آبهای سطحی و صاعقه در این مناطق دور از انتظار نیست از این رو به هموطنان توصیه می‌شود از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (جمعه و شنبه ۱ و ۲ شهریورماه) احتمال وقوع رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید در برخی از مناطق کشور وجود دارد که جاری شدن روان آبهای سطحی و صاعقه در این مناطق دور از انتظار نیست از این رو به هموطنان توصیه می‌شود از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

امین حسین نقشینه افزود: امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای نواحی جنوب استان فارس، مناطقی از جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، نقاطی از هرمزگان، شرق بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رشد ابر همراه با رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط وزش باد شدید رخ می‌دهد که به هموطنان در این استان‌ها توصیه می شود احتیاط لازم را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: روزهای یکشنبه و دوشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده برای نقاطی از استان‌های شمال غرب مانند استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهیم بود که می‌تواند گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه باشد.

نقشینه ادامه داد: سه‌شنبه بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و کاهش دما را در مناطق شمال غرب و سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی خواهیم داشت، همچنین سواحل شمال از یکشنبه کاهش نسبی دما را خواهد داشت که این کاهش تا سه‌شنبه و چهارشنبه ادامه دارد و سواحل شمال کشور خنک‌تر می‌شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می دهد که موجب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

تهران گرم‌تر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری خواهد بود و از فردا شاهد افزایش نسبی دما در پایتخت خواهیم بود به طوری که بیشینه دمای امروز تهران ۳۴ درجه بالای صفر خواهد بود که فردا ۳۵ و پس فردا ۳۶ درجه می‌شود، کمینه دمای امروز صبح تهران نیز ۲۳ درجه بالای صفر بود.

نقشینه گفت: فرودگاه اردبیل با دمای ۸ درجه بالای صفر و اهواز ۴۷ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج