۸۹۹۶۲۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس، حریفانش را خسته می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در بازی اول نشان داد قدرت بدنی بالایی پیدا کرده و کافی است برای رسیدن به قهرمانی چهارم در لیگ برتر سرعت بازی خود را افزایش دهد.

خبرگزاری مهر: بهزاد داداش زاده در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: بر هیچکس پوشیده نیست وقتی وارد رقابت های لیگ برتر می شوید باید انتظارات را مرحله به مرحله بالا ببرید. در هفته اول چیزی مهمتر از سه امتیاز بازی نبود که پرسپولیس به آن دست یافت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان گابریل کالدرون افزود: قدرت بدنی بازیکنان این تیم بسیار بالاست. این موضوع نشان می دهد تمرینات پیش فصل را بسیار منظم انجام داده اند و می توانند هر حریفی را در اواخر بازی خسته کنند. فقط بازیکنان پرسپولیس باید سرعت انتقال توپ در جاهای مختلف زمین را بالا ببرند تا توازن با قدرت بدنی آنها داشته باشد.

وی درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس با روی کار آمدن کالدرون تصریح کرد: آرامش بیشتری در بازیکنان پرسپولیس وجود دارد، دوندگی بازیکنان بالاست آنها می خواهند توپ در تمام مناطق زمین گردش داشته باشد. پرسپولیس کاملا تمایل به بازی هجومی دارد این تیم مانند گذشته کارهای دفاعی اش را انجام داده و حالا باید برای نشان دادن تغییرات تاکتیکی خود در خط حمله هم عملکرد بهتری داشته باشد.

داداش زاده در پایان خاطرنشان کرد: رقابت های این فصل لیگ برتر با توجه به تعویق در شروع بازی ها قطعا جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت چون تیم ها توانستند دوران بدنسازی خود را به طور کامل طی کنند و با آمادگی بیشتری نسبت به گذشته در مسابقات حاضر شوند. مدعیان قهرمانی بیشتر از فصول قبل شده اند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت تر می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی اول که خداییش شانس اورد یکی به تیرکش خورد بعدشم گلی هم که زدن در موقعیت آفساید زده شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج