۸۹۹۸۳۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

طباطبایی: مشکل استقلال فقط مدیرانش هستند

از نگاه هادی طباطبایی، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال مشکل این تیم فقط مدیرانش هستند.

خبرگزاری تسنیم: هادی طباطبایی در حاشیه برگزاری مراسم معرفی برترین‌های لیگ ۹۸-۹۷ رقابت‌های لیگ برتر راجع به شکست استقلال در بازی با ماشین‌سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: من در مورد استقلال حرف‌های خود را فصل گذشته زدم که خیلی‌ها متوجه نشدند و آنجایی که باید پیشگیری می‌کردند، نکردند تا این فصل هم اثرات فصل پیش در تیم مشهود باشد. متأسفانه همان اتفاقاتی که در دو فصل اخیر در استقلال رخ داده بود، مجدداً در این تیم تکرار شد و شاهد تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان بودیم. به‌هرحال ما نفهیمدیم اگر استقلال فصل قبل نتیجه نگرفت مربیانش مقصر بودند یا بازیکنان.

وی افزود: ابتدا گفتند سرمربی بد است و او را عوض کردند، اما بعد بازیکنان را هم تغییر دادند. متأسفانه در چند سال اخیر اتفاقاتی در استقلال رخ داده که به این تیم ضربات زیادی را وارد کرده است. من فکر می‌کنم به جای این همه تغییراتی که در کادرفنی و بازیکنان استقلال رخ داد، فقط در کادر مدیریتی این تیم رخ می‌داد الان خیلی از مشکلات حل شده بود.

امروز هم هواداران با خیال راحت بازی‌های تیم‌شان را دیده و لذت می‌بردند. شما نگاه کنید در این چند وقت اخیر تمام حواشی که از تیم بیرون آمده از درون باشگاه بوده است. یک روز برای بازیکن ویزا نمی‌گیرند، روز دیگر مترجم سرمربی روی نیمکت نمی‌نشیند و ... . این‌ها بدیهی‌ترین کارهایی است که یک باشگاه باید انجام دهد، اما آقایان در انجام آن ناتوان هستند. نمی‌دانم این افراد واقعاً از باشگاه استقلال چه می‌خواهند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به این پرسش که منظورش این است که کدام‌یک از مدیران استقلال بروند، بیان کرد: نیازی به نام بردن نیست. مدیران باشگاه باید بروند. تعارف نداریم که، مدیران استقلال نه طرفدار این تیم هستند و نه کارشان را بلدند. نمی‌دانم یک مدیرعامل چه کار باید بکند که برکنار شود. او واقعاً چه کار باید می‌کرد که بفهمند این کاره نیست؟ فصل پیش گفتم و این انتقادات را کردم، اما گفتند شما کجای مدیریت بودی که الان از مدیرعامل استقلال انتقاد می‌کنی! در این یک سال همه‌ی شما دیدید که آقایان کجای مدیریت هستند و ادامه کارشان را هم تا پایان فصل خواهید دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه یادتون باشه سر استراماچونی بین هیات مدیره استقلال، اختلاف نظر بود! یه عده از بازیکنا که گمارده مدیران مخالف استراماچونی هستن، مثل فرشید باقری، اسماعیلی و... مسلما کمکاری کردن که به عمد بود! میخوان کاری کنن که استراماچونی خودش استعفا بده تا مجیدی رو جایگزین کنن! اینا براشون طرفدارا مهم نیستن بلکه منافع و خواسته های خودشون مهمه!

    • پارساطولابی

      تاجیب گشاد مدیران استقلال پر نشه وبچه هاشون نرن اروپا استقلال روی خوش نمیبینه اقای فتحی دراستقلال چکارمیکنی یاد اقای فتح الله زاده بخیر

    • بدون نام

      فتحی استعفا بده لامصب هیچی سرجاش نیست تو دوتا پیراهن ساده شیک نتونستی انتخاب کنی انقدر اسکلی بعد شدی مدیر استقلال

    • کامران

      مدیر فقط فتح اله زاده
      اینها مدیره خانم دستنشونده وزیر وپیرش هستند شلغم به اشون گفته زکی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج