جاباما
۸۹۹۸۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: استعفایی از ایرج عرب ندیده‌ام

محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که استعفایی از ایرج عرب ندیده است.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فصل ۹۸-۹۷ فوتبال و فوتسال کشور اظهار داشت: مراسم برترین‌ها برای این است که نشان دهد بین بازیکنان از لحاظ فنی و اخلاقی، تفاوت وجود دارد. اصل برنامه خیلی خوب است که برترین‌ها هر سال مورد توجه قرار می‌گیرند و این برای بازیکنان و مربیان انگیزه می‌شود.

وی درباره بی‌نظمی ایجاد شده در ورزشگاه‌ها در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه بیشتر ورزشگاه‌ها شرایط بهتری پیدا کرده‌اند، اتفاق خوبی بود که رقم خورد و بسیاری از ورزشگاه‌ها، شرایط بهتری یافته‌اند. ورزشگاه‌های قائمشهر، مسجدسلیمان و سیرجان شرایط خیلی بهتری پیدا کردند. در جلسه روز چهارشنبه خدمت دست‌اندرکاران مربوطه بودیم و نشستی با تاج و مدیران شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی داشتیم تا این سیستم را آسیب‌شناسی کنیم.

داورزنی: استعفایی از ایرج عرب ندیده‌ام

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره واگذاری بلیت‌فروشی مسابقات به شرکت تجهیز و توسعه خاطرنشان کرد: بلیت‌فروشی ارتباطی به وزارت ورزش ندارد، اما مسئولیت ورزشگاه‌های آزادی و سایر ورزشگاه‌ها بر عهده شرکت تجهیز و توسعه است. این شرکت صاحب منزل است و سخت‌افزار مربوطه را ایجاد کرده. مسئولیت بلیت‌فروشی با باشگاه‌هاست، اما طبق نظر باشگاه‌ها، شرکت تجهیز و توسعه عملیات اجرایی آن را انجام می‌دهد.

داورزنی درباره استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم تصریح کرد: تا الان استعفای او را ندیده‌ام.

وی در این باره که گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده برای پرداخت مطالبات ویلموتس، کمکی به فدراسیون فوتبال نمی‌کند، اظهار داشت: وزارت ورزش همیشه به فدراسیون‌های مختلف کمک می‌کند. ما به دنبال این هستیم که این مشکل را حل کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درمورد نامه این وزارتخانه به بانک مرکزی برای دریافت ارز نیمایی گفت: طبق روال هر ساله، بانک مرکزی به میزان مشخصی ارز نیمایی به وزارت ورزش کمک کرده است و از این به بعد هم این اتفاق خواهد افتاد. هر سال 10 تا 15 میلیون دلار هزینه ارزی باشگاه‌ها و به ویژه فدراسیون‌هاست. طبق برنامه و تفاهم صورت گرفته، همچنان از ارز نیمایی استفاده می‌کنیم.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات فدارسیون والیبال شرکت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: تا الان تصمیمی نگرفته‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج