جاباما
۸۹۹۹۲۶
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

الهویی: از شعار علیه قلعه‌نویی دل‌خور هستیم

مربی تیم سپاهان گفت: در گرم کردن پیش از شروع بازی علیه قلعه‌نویی شعار دادند که ما از این مسئله دل‌خور هستیم.

خبرگزاری فارس: سعید الهویی پس از پیروزی سپاهان مقابل شاهین شهرداری گفت:‌ در ابتدا خیلی کوتاه یک انتقادی می‌کنم از اتفاقی که زمان گرم کردن دو تیم افتاد تعدادی از هواداران شاهین بوشهر شعارهایی علیه قلعه‌نویی دادند می‌خواستم دل‌خوری خودمان را ابراز کنم به این دلیل که این بازی قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود اما امیر قلعه‌نویی از حق خودش و تیمش گذشت و گفت که یک روز با تأخیر بازی می‌کنیم به خاطر اینکه هواداران تیم شاهین شهرداری بوشهر بتوانند برای تماشای این بازی بیایند اما آنها در گرم کردن پیش از شروع بازی به شعار دادن علیه قلعه‌نویی کردند. البته می‌دانیم شاهین شهرداری هواداران خونگرم و بسیار خوبی دارد و امیدواریم تیم‌شان موفق باشد.

الهویی در مورد اینکه دو سپاهان متفاوت در این بازی دیده شد و همچنین تعویض امید نورافکن گفت: تیم ما نسبت به نیمه اول تغییر داشت اما فکر نمی‌کنم در کیفیت تیم ما تغییر زیادی حاصل شد شکل بازی ما تغییر کرد در نیمه اول هم پنج موقعیت گل داشتیم و در نیمه دوم چهار موقعیت گل که این نشان می‌دهد تیم ما در هر دو نیمه خلق موقعیت کرد.

تعویض محسن مسلمان به خاطر این نبود که عملکرد بدی داشت اما شکل بازی که ارائه می‌دادیم ما را روی ضدحملات تیم شاهین کمی نگران کرده بود به همین دلیل قلعه‌نویی با تعویض تاکتیکی خودش سعی کرد با ضد حملات تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابله کند. ما در نیمه اول هم با محسن مسلمان کیفیت خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های گل زیادی هم درست کردیم.

وی در مورد شرایط آب و هوایی و اینکه این مسئله باعث نشد سپاهان تا دقیقه۹۰ دست از جنگندگی بردارد، گفت: علم در دنیای امروز خیلی کمک می‌کند که بتوانید با مسائل اینچنینی که ما به آن استرس‌های محیطی می‌گوییم مقابله کنید. ما در کادر فنی‌مان روی این موضوع کار کردیم و برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام دادیم چه روی تمریناتی که قرار بود در بوشهر انجام دهیم اینکه دو روز به اینجا آمدیم به نفع ما شد.

نوع تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم سطح آمادگی جسمانی بازیکن‌ها و حتی نوع تغذیه‌ای که امیر قلعه‌نویی خیلی روی آن مصر بود تا بتوانیم با جدیدترین متد علمی همه چیز را کنترل کنیم. تا بازیکنان دچار افت عملکرد نشوند که نتیجه آن را در طول بازی دیدیم و همانطور که دیدید تا دقیقه ۹۰ بازیکنان‌ ما عملکرد خیلی خوبی داشتند.

مربی تیم سپاهان در مورد میانگین سنی این تیم و همچنین اینکه آیا خودشان فکر می‌کردند چنین نتیجه‌ای به دست بیاورند، گفت: میانگین سنی تیم ما ۲۵.۸ است. به خاطر اینکه بازیکنان جوان و خوبی را امسال مثل محمد محبی که از بازیکن‌های با استعداد فوتبال ما است جذب کردیم.

در مورد نتیجه هم طبیعتاً هیچ مربی قبل از بازی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی در جریان بازی می‌افتد ولی ما می‌دانستیم با توجه به برنامه‌های تاکتیکی که داریم در صورتی که بازیکنان‌مان کارها را درست انجام دهند می‌توانیم برنده این دیدار شویم و موقعیت‌های زیادی خلق کنیم و این دیدار هم به خوبی به وقوع پیوست.

الهویی در ادامه گفت: این اولین گام برای سپاهان بود اما از اولین روز تمرینات ما تیم شروع کرد به تمرین کردن فقط برای اینکه موفق باشیم و قدم به قدم پیش برود یک لیگ ۳۰ هفته‌ای داریم که خیلی فشرده و سخت است و همچنین مسابقات جام حذفی هنوز نمی‌شود در مورد هفته آخر صحبت کرد اما مطمئن باشید سپاهان با هدف موفقیت و برگشتن به جایگاه واقعی خودش تمرینات را از روز اول شروع کرد.

وی در مورد تیم شاهین گفت: خواهشم از همه این است از این تیم حمایت کنند. چرا که یک تیم ریشه‌دار است. این تیم با توجه به بضاعت و شرایطش عملکرد بدی نداشت و فکر می‌کنم اگر از آن حمایت شود با موفقیت در بازی‌های خانگی می‌تواند تیم موفقی باشد و خودش را در لیگ برتر امسال تثبیت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sep

      حالا قلعه نویی جریمه میکنن و فکر کنم بازی بعدی هم محروم میشد

    • بدون نام

      الهویی جان ایناها که بر علیه ی اقای قلعه نوعی شعار میدادن اصلا طرفداران شاهین بوشهر نبودن اصلا
      معلوم نیس اینا کی بودن
      به ولا طرفداران تیم شاهین بوشهر مظلوم هستن

    • x

      فقط و فقط کار مافیای کثیف و پلشت لنگ است

      پاسخ ها

      • متین

        اورزه دارین مافیا شین،

      • متین

        الکی

      • متین

        افرین

    • کامران

      اگر علیه تیم حکومتی دولت بود در اسرع وقت قاًضی شارع(حسن زاده)محرومش می کرد!
      راستی سطل شکستن وشیشه شکستن پارسال پسرشجاع ودعوای رادوشوویچ وبیرانود وسیدجلال کجا رسبده!؟
      احتمالا برای زمان گل نی است!،
      وقتی میگن مهندسی شده است اینه وگل آفساید تیم حکومتی بانقشه مهندسی شده دولت تبخیر امید!؟

    • سپاهان

      بی فرهنگاا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج