۸۹۹۹۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معاون وزیر ورزش:

کیخا باعث افتخار ژیمناستیک ایران است

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه ژیمناستیک توانسته عرصه‌های جدیدی را در ورزش کشور کسب کند، باید به آنها افتخار کرد و سعید کیخا با ثبت حرکت هایی جهانی که به نام خود ثبت کرد سبب افتخار ایران شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه ژیمناستیک توانسته عرصه‌های جدیدی را در ورزش کشور کسب کند، باید به آنها افتخار کرد و سعید کیخا با ثبت حرکت هایی جهانی که به نام خود ثبت کرد سبب افتخار ایران شد.

«عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در سخنانی در مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور ژیمناستیک ایران در رقابت‌های مغولستان، با گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: امنیت امروزه کشور را مرهون همه ایثارگران، جانبازان و شهدا هستیم و به قهرمانان ژیمناستیک نیز برای موفقیت‌ها تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: سعید کیخا با ثبت حرکت هایی جهانی که به نام خود ثبت کرد، سبب افتخار ایران شد.

همچنین احمد کهنی در رشته دار حلقه در آسیا صاحب مدال برنز شد که جای تقدیر دارد. زحمات هادی خناری نژاد نیز در رقابت های ۲۰۱۵ با پیگیری هایی فدراسیون به ثمر نشست.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان افزود: در آسیا پتانسیل بالایی در کشورهایی مختلف برای درخشش در جهان وجود دارد و و امیدواریم با تلاش ورزشکاران و فدراسیون شاهد کسب سهمیه این رشته در المپیک شویم.

احمدی خاطرنشان کرد: هر چقدر بتوانیم در مهد کودک‌ها و آموزش و پرورش ژیمناستیک برای همه را توسعه دهیم، می توانیم روند رو به این رشته راشاهد باشیم.

سعید کیخا ملی پوش ژیمناستیک نیز در سخنانی گفت برای اینکه ورزشکار به نقطه نهایی که همان کسب مدال است برسد، باید حمایت شود. بر همین اساس خانواده، فدراسیون ژیمناستیک، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این راه بسیار کمک کردند.

وی گفت: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک بتوانم بخشی از این حمایت‌ها را جبران کنم.

محمد رضا خسرو نژاد، مهدی احمد کهنی، مهدی الفتی و سید مهدی شفیعی ملی پوشان ژیمناستیک ایران نیز در سخنانی گفتند: ژیمناستیک این روزها وضعیت خوبی دارد و کادر فنی با دانش و تلاش‌های فدراسیون می تواند نوید دهنده روزهای خوبی برای این رشته در آینده محسوب شود.

همچنین هادی خناری نژاد ملی پوش سابق تیم ملی نیز گفت: امروز به طور رسمی از ژیمناستیک خداحافظی می کنم. ۱۹ سالم بود که در رقابت‌های جهانی موفق به کسب مدال شدم و شیرینی‌های زیادی کسب کردم. البته تلخی‌هایی هم داشت و آن اینکه در رقابت‌های بین المللی خبر درگذشت پدرم را شنیدم ولی به خاکسپاری نرسیدم.

وی گفت ژیمناستیک فقیر است و نیاز به حمایت دولت و مسئولان ورزش دارد و همان‌طور که رئیس کمیته المپیک گفت برای توسعه آن باید بیشتر از گذشته به آن اهمیت دهیم.

خناری نژاد در رقابت های قهرمانی ۲۰۱۵ به مقام چهارم رسید ولی با مثبت شدن دوپینگ حریف قزاقستانی او صاحب مدال برنز شد که توسط صالحی امیری به وی اهدا شد.

محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری نیز گفت: زمانی ژیمناستیک زنگ تفریح سایر کشورها بود. اما امروزه به رغم نداشتن امکانات لازم حریف سختی برای رقبا هستم.

وی گفت: با غیرت و جسارتی که در ورزشکاران ژیمناستیک ایران وجود دارد، می توانیم صاحب سهمیه المپیک و حتی مدال شویم.

سرمربی تیم ملی افزود: اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و بیشتر آسیب دیدگی ورزشکاران به دلیل نبود وسایل لازم است و تنها در خواست ما داشتن یک ست وسایل به روز است که سبب خواهد شد حتی مدال المپیک هم کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج