۹۰۰۰۱۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نوری: استقلال ۲ بازیکن نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای آن که به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود حداقل به دو بازیکن در خطوط میانی و دفاعی نیاز دارد.

خبرگزاری مهر: محمد نوری در خصوص شکست تیم استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: این اولین بازی فصل بود. همچنین نخستین بازی استراماچونی به عنوان سرمربی بود و تیم هم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشت، اما همه این ها روی هم نمی‌تواند توجیه این شکست در هفته اول مسابقات باشد.

وی اضافه کرد: به خاطر نام استقلال و نام بازیکنان این تیم که یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان هستند، این تیم باید لیگ را با قدرت آغاز می‌کرد تا از نظر روحی هم شرایط بهتر می‌شد. اما متاسفانه بازیکنان کارایی لازم را نداشتند و انگار همه بچه‌ها از شرایط اوجشان دور بودند.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان گفت: سیستمی که استراماچونی انتخاب کرده بود باعث شد تا بازیکنان قدری سر در گم باشند.

نوری تصریح کرد: این بازی نشان داد تیم به یک هافبک بازیساز نیاز دارد. اسماعیلی پاسور بسیار خوبی است اما یک هافبک مکمل است و به تنهایی نمی‌تواند بار بازیسازی در خط میانی تیم استقلال را به دوش بکشد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص خط دفاعی این تیم بیان داشت: خط دفاعی ما جنس جوری ندارد و مدافعان میانی ما از یک جنس هستند. فقدان یک مدافع پوششی که از هوش بالایی برخوردار باشد کاملا مشهود است. مدافعی که بتواند پشت مدافع اول را جمع کرده و کار بازیسازی را از خط دفاعی انجام دهد. ضمن این که تعداد مدافعان میانی هم بسیار کم است.

پیشکسوت استقلال در خصوص خط حمله این تیم گفت: تبریزی و کریمی در زمان حضورشان در زمین نسبتا خوب بودند و دوندگی خوبی هم داشتند. قائدی برای این بازی مناسب نبود و مشخص بود با این فیزیک نمی‌تواند حریف مدافعان قلدر ماشین سازی شود.

وی تاکید کرد: در مجموع تیم شاداب و سرحال نبود و این تیم برای مدعی شدن زیاد کار دارد و حداقل دو بازیکن در خط دفاعی و میانی نیاز دارد. لیگ بازی به بازی سخت تر و حریفان سخت گیرتر می‌شوند.

نوری در خصوص صحبتهای استراماچونی در نشست خبری پس از بازی گفت: خوب است مربیان جسارت پذیرفتن مسئولیت شکست را داشته باشند. اگر استراماچونی هم مسئولیت نتیجه این بازی را می پذیرفت و به سمت از بین بردن معایب تیمش می رفت کاملا پذیرفتنی تر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این استقلال تا دو سال دیگه تیم نمیشه. پارسال حداقل یک دفاع داشت ، امسال اون رو هم از دست داد.

    • عرشیا طاهری

      یه سوال مگه قانونا حداکثر یک تیم در فصل نمیتونه هجده تا بازیکن جذب کنه الان کیسه نوزده تا جذب کرده دو تا دیگه میشه بیست و یک پس کو فوتبال پاک

      پاسخ ها

      • یک لنگی بی افتخارم

        بسوز لنگی بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج