جاباما
۹۰۰۰۹۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

موسوی: استقلال نباید امتیازاتش را مفت از دست بدهد

علی موسوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نباید مقابل ماشین سازی در تبریز امتیازاتش را مفت از دست می‌داد.

خبرگزاری میزان: علی موسوی در خصوص شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازیکنان استقلال خیلی بد بازی را شروع کردند، هر چند در مجموع نمایش بدی نداشتند آن هم در شرایطی که بازی در زمین حریف برگزار می‎شد. همان‎طور که استراماچونی هم گفته بود، این تیم در خط حمله با مشکل مواجه است. البته با آمدن دیاباته مقداری شرایط بهتر شده ولی به نظرم بازیکنان استقلال باید در بازی با ماشین‌سازی، با امتیاز زمین را ترک می‌کردند.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای ماشین‌سازی قائلم، اما استقلال برای قهرمان شدن نباید امتیازات مقابل این تیم‌ها را مفت از دست بدهد وگرنه در آخر فصل حسرت آن را می‌خورد. استقلال روی یک غفلت بازی را واگذار کرد. این تیم تغییرات زیادی را در این فصل داشته و برای هماهنگ شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: باید به کادرفنی و بازیکنان فرصت داد تا ببینیم شرایط استقلال در ادامه فصل چگونه خواهد شد. وضعیت امسال استقلال مانند هندوانه دربسته است و بازیکنان این تیم باید باخت برابر ماشین‎سازی را خیلی زود فراموش کنند.

موسوی در خصوص اینکه آیا استقلال با این باخت شانسی برای قهرمانی دارد یا خیر، اظهار داشت: صددرصد استقلال برای قهرمانی شانس دارد و اگر در ادامه لیگ، خط حمله استقلال زهر لازم را داشته باشد، هواداران این تیم می‌توانند نسبت به کسب نتایج خوب امیدوار باشند.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در سطح مدیریت باشگاه در ماه‎های اخیر خاطرنشان کرد: وظیفه مدیرعامل استقلال این است که نگذارد مسائل حاشیه‌ای به تیم ضربه بزند. متاسفانه استقلال از جمله تیم‌هایی است که خیلی زود با حاشیه روبرو می‌شود. هنر مسئولان استقلال این است که هر طور شده این حواشی را مدیریت کنند. فوتبال ما آنقدر حاشیه‌ دارد که لیگ‌های معتبر دنیا این مشکلات را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الیاس

      تازه اولشه. دومی هم هفته چهارم

    • بدون نام

      بازیکنای استقلال خیلی شل و ول بازی می کنن فکر می کنن هر تیمی را راحت می برن خود خواه خود بزرگ بین هستن ..در صورتی که بازیکنای لیک برتری همگی تو یک سطح هستن هیچ بازیکن بهتر ویا سطح بالاتر از دیگری نیس ..باید از طرف سرمربی به بازیکن تذکر داده بشه ..اقای بازیکن شما که به سمت دروازه شوت می زنی یکم بادقت بزن مثلا بازیکن لیک برتری هستی میلیونها بیننده داری ...کم وقت تلف کن پاشو مردانه بازی کن فوتبال با جذابیت فوتبالیش خوبه سعی کن فوتبالی نتیجه بگیر نیم کیلو باش ولی مرد باش ...تو کل ۹۰ دیقه ۵۰ دیقه وقت تلف می کنن اینکه نشد فوتبال..... (منظورم کلی....) ..یکی وقت تلف کردن غداب اور و دیگری به نظر بنده داورها به نتایج بازیها خیلی تاثیر داره ینی شکی توش نیس اراده کنن هر تیمی که دلشون خواست قهرمانش می کنن ...چیزی به نام وجدان و شرف تو وجود داوران لیک برتری ما نیس متاسفانه

    • علی

      مثل اینه که بگی نباید شاهین بوشهر امتیازات رو مفت از دست بده
      کیسه دیگه جز تیم های درجه 4 ایرانه و هر سال واسه نیوفتادن باید تلاش بکنه و چون تیم حکومتی است اجازه سقوط به رده های پایین رو بهش نمیدن. .. تمام

    • بدون نام

      اقای کیسه کش دوچرخه چی میدونی چرا کیسه هیچی نمیشه بخاطر اینکه پول حرام میخوره و بیت المالی که متعلق به میلیونها ایرانی فقیر است در اختیار کیسه کشاست . خدا لعنت کنه کسانی را که انسانیت در وجودشون نیست و از بیت المال استفاده شخصی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج