۹۰۰۲۹۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ستاره بتیس به دنبال انتقام شخصی از بارسا

نبیل فکیر ستاره تازه وارد بتیس امشب امید اول سبزپوشان اندلسی در نوکمپ محسوب می شود. بازی امشب برابر بارسا برای او حساسیت خاصی هم دارد.

ورزش سه: نبیل فکیر ستاره تازه وارد بتیس امشب امید اول سبزپوشان اندلسی در نوکمپ محسوب می شود. بازی امشب برابر بارسا برای او حساسیت خاصی هم دارد.

به نقل از مارکا، نبیل فکیر پس از چند سال درخشش در لیون، تابستان امسال به رئال بتیس پیوست. او که فصل گذشته از لیورپول هم پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در لیون بماند و با یک سال تاخیر حالا بازی در خارج از لوشامپیونا را تجربه می کند.

ستاره بتیس به دنبال انتقام شخصی از بارسا

او جانشین جیووانی لوسلسو آرژانتینی که به تاتنهام رفت، شده است. فکیر در اولین بازی برابر رئال وایادولید بازی کرد و علی‌رغم نمایش خوبی که داشت نتوانست مانع شکست تیمش شود. حالا این بازیکن در اولین دیدار خارج از خانه با حضور در نوکمپ برابر بارسلونا قرار می‌گیرد. دیداری که برای او نوعی انتقام شخصی هم محسوب می شود.

این اولین مرتبه نیست که فکیر برابر بارسلونا قرار می‌گیرد. او فصل گذشته همراه با لیون در لیگ قهرمانان اروپا برابر آبی و اناری‌ها قرار گرفت و با شکست سنگینی از دور مسابقات کنار رفت.

فکیر بازی رفت لیون و بارسا در یک هشتم نهایی را که با تساوی بدون گل تمام شد، از دست داد ولی لیون در بازی برگشت و تا پانزده دقیقه به پایان وقتی بازی 2-1 به سود بارسا بود، برای صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان امیدوار بود اما مسی با گلزنی خود امیدهای لیون را از بین برد و سپس این تیم دو گل دیگر هم دریافت کرد(پیکه و دمبله).

فکیر در مورد آن بازی می گوید:« ما خیلی خوب بازی کردیم. اما مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ به خودش دیده است. وقتی او گل نمی‌زند، پاس گل می‌دهد و بعد از آن شانس پیاپی گلزنی ایجاد می‌کند و این غیر ممکن است. او بازیکن فوق العاده ای است که تاریخ فوتبال به خود می‌بیند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قطعا مسی بهترینه تاریخه اون هم با اختلافی فاحش با مارادونا پله کرایف رونالدینیو ژاوی اینیستا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج