جاباما
۹۰۰۳۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گرایی: خبر درگیری‌ام در خانه کشتی دروغ بود

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: وقتی شنیدم محمد بنا کاویانی نژاد را برای مسابقات جهانی انتخاب کرده کمی به هم ریختم، اما قهر نکردم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار درخصوص شایعه قهرش از خانه کشتی و ترک اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قهری در کار نبود، وقتی شنیدم محمد بنا کاویانی نژاد را برای جهانی انتخاب کرده کمی به هم ریختم، اما قهر نکردم.

وی ادامه داد: به هر حال چند ماه تلاش کرده بودم و احساس می‌کردم حالا که برای جهانی انتخاب نشدم تمام تلاش‌هایم از بین رفته، اما قهر نکردم. نزد محمد آقا رفتم و گفتم می‌خوهم از اردو بروم که بنا هم مثل همیشه با من خداحافظی کرد و هرگز هم بحثی پیش نیامد.

گرایی: خبر درگیری‌ام در خانه کشتی دروغ بود

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تصریح کرد: از این‌که نتوانستم به ترکیب تیم ملی برسم ناراحت بودم و با ناراحتی اردو را ترک کردم، اما دلیلی ندارد بخواهم به سرمربی تیم ملی بی احترامی کنم.

وی ادامه داد: من کاری نکردم، نه حرفی زدم و نه کار زشتی انجام دادم فقط کمی از وضعیت ناراحت بودم. از روزی‌ هم که از خانه کشتی خارج شدم با هیچ‌کس حرفی نزدم و هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم.

گرایی در پاسخ به این سوال که شایعه شده سرمربی تیم ملی با یکی از ملی‌پوشان برخورد فیزیکی کرده است، گفت: این‌ها دروغ‌هایی است که در فضای مجازی منتشر شده و واقعا من هرگز چنین چیزی را ندیدم. ارتباط محمد بنا با کشتی گیران هیچ وقت این‌طور نبوده که بخواهد با کسی درگیری پیدا کند.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود تا مسابقات جهانی در اردوی تیم ملی می‌ماند و به رقیبانش کمک می‌کرد گفت: خودم را از اعضای این تیم جدا نمی‌دانم اما شرایط روحی مناسبی نداشتم و به لحاظ روانی آسیب خورده بودم. شاید اگر با این وضعیت در اردو می‌ماندم واقعا نمی‌توانستم به تیم کمک کنم.

همه ما یک تیم هستیم و هیچ‌کدام از همدیگر جدا نیستیم. ما‌ه‌ها در کنار هم زندگی کردیم و از بودن در کنار هم لذت بردیم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: خودم را خارج از این مجموعه نمی‌دانم، موفقیت این تیم موفقیت من هم هست و با تمام وجود دعا می‌کنم که تیم با دست پر به ایران برگردد.

شاید الان جسمم در اردوی تیم ملی نباشد، اما روحم در خانه کشتی است و می‌خواهم موفقیت و سربلندی این تیم را ببینم که موفقیت این تیم باعث سربلندی همه‌ی ایرانیان است.

گرایی خاطر نشان کرد: به هر حال محمد بنا سرمربی تیم ملی است و تشخیص او این بوده که کاویانی نژاد بهتر از من می‌تواند در جهانی کشتی بگیرد و من هم به این تصمیم بنا احترام می‌گذارم و امیدوارم که امین هم بتواند کشتی‌های خوبی را بگیرد.

این حق طبیعی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی است که بخواهد کشتی گیر مورد نظرش را انتخاب کند. بی صبرانه منتظرم پرچم ایران در مسابقات جهانی قزاقستان به اهتزاز در بیاید و کشتی گیران ایران با موفقیت برگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج