جاباما
۹۰۰۴۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نظر رئیس شورای شهر تهران در مورد دستفروشان

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دستفروشان نباید تا قبل از ساعت ۱۰ شب فعالیت داشته باشند، گفت: دو اولویت اصلی ما در شورای شهر کاهش دغدغه مردم در زمینه آلودگی هوا و ترافیک است.

خبرگزاری فارس: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با موضوع دستفروشان در پایتخت اظهار داشت: قرار نیست با این افراد برخورد قهری شود بلکه برخوردها در این زمینه همه قانونی است.

وی افزود: همچنین قرار شده که دستفروشان تا قبل از ساعت ۱۰ شب ورود جدی در سطح شهر نداشته باشند و در برخی از مکان‌ها که حضورشان پررنگ‌تر است همچون میدان تجریش و خیابان ولیعصر امکان فعالیت آنها تنها پس از ساعت ۱۰ شب امکانپذیر خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد:‌ در این ساعت معابر و خیابان‌ها خلوت‌تر شده و مغازه‌ها نیز تعطیل شده‌اند و در این زمان برخی در صورت تمایل ممکن است از این افراد خریدهایی داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: فعالیت دستفروشان از ساعت ۱۰ شب به بعد ارتباطی با زیست شبانه ندارد و فعالیت این افراد نهایت تا ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

وی در مورد اولویت‌ کاری شورای شهر در سال سوم گفت: آلودگی هوا و ترافیک دو معضل اصلی شهروندان تهرانی است که اولویت‌های ما نیز در همین راستا قرار خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که شهروندان کمترین دغدغه‌ها را در این زمینه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشن

      سلام من مغازه دار هستم چهارراه ولیعصر دستفروشان از ساعت 8 شب حضور دارن و افرادی که پیاده رو ها رو اجاره میدهند حضور دارن خواهشا یه فکر اساسی تر بکنید برای مافیای دستفروشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج