جاباما
۹۰۰۴۵۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

درخشان: نوراللهی می‌توانست بهترین هافبک شود

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید نتیجه بازی شاگردان کالدرون مقابل تراکتور قابل پیش‌بینی نیست اما شانس برد پرسپولیس بیش‌تر است.

ایسنا: حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی هفته اول پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: برد در اولین بازی فصل برای روحیه بازیکنان بسیار خوب است و به همین دلیل بازی خوبی برای پرسپولیس بوده است.

درخشان هم‌چنین درمود اشکالاتی که باید پرسپولیس برای بازی بعدی رفع کند خاطرنشان کرد: این تیم در سمت چپ از قوت بیش‌تری برخوردار است و باید در بازی‌های بعدی سمت راست خود را تقویت کند. خط هافبک پرسپولیس در بازی اخیر نتوانست خط حمله را خوب تغذیه کند و باید در بازی بعدی این مساله برطرف شود.

او درمورد بازیکنانی که به تازگی به پرسپولیس ملحق شده‌اند گفت: بازیکنان خوبی به جمع شاگردان کالدرون پیوسته‌اند اما زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند. این بازیکنان جدید حداکثر باید تا دوهفته‌ آینده بتوانند هماهنگی‌های لازم را به دست آورند.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور دوباره بازیکنانی هم‌چون وحید امیری و فرشاد احمدزاده در تیم گفت: بالاخره این بازیکنان یک سال از تیم دور بودند و آن‌ها هم به مقداری زمان احتیاج دارند تا دوباره بتوانند خودشان را با تیم وفق دهند و هماهنگی‌های لازم را با تیم به دست آورند.

وی درباره‌ی مراسم برترین‌های لیگ برتر و انتخاب نشدن احمد نوراللهی به عنوان بهترین هافبک اظهار کرد: به نظر من نوراللهی می‌توانست این عنوان را به دست آورد، چون بازیکن تاثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای برای پرسپولیس بود و گل‌های حساسی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به ثمر رساند.

درخشان درباره بازی هفته دوم پرسپولیس با تراکتور نیز گفت: نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نیست. هردو تیم، تیم‌های خوبی هستند و بازیکنان گران قیمتی را به باشگاه خود اضافه کردند. همه چیز برای هردو تیم برابر است و چیزی که می‌تواند باعث ایجاد موفقیت شود کادر فنی است و این مربیان هستند که تصمیم می‌گیرند چگونه از بازیکنان خود استفاده کنند تا به پیروزی برسند. من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای پیروزی در این بازی بیش‌تر باشد.

او درباره نقش هواداران در بازی روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز خاطرنشان کرد: تماشاگران می‌توانند نقش قابل توجه‌ای در این بازی داشته باشند اما نقش کادر فنی بسیار مهم‌تر و کلیدی‌تر است. امیدوارم که بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپاهان

      برو تو یکی لنگیه

    • بدون نام

      واسه اینکه در دهن شله زردهارو ببندن حق نورالهی رو خوردن وگرنه همه دنیا میدانند که کیانی در برابر احمد هیچی نیست

      پاسخ ها

      • سپاهان

        اره کلا لنگ بین سه تا تیم برتر دنیاس

      • سپاهان

        اره کلا لنگ بین سه تا تیم برتر دنیاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج