۹۰۰۵۶۳
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

توزیع ۱۰۰هزار تن کالای اساسی ویژه‌ی محرم و صفر

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گفت: ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، چای گوشت قرمز و مرغ در طول ایام عزاداری محرم و صفر توزیع خواهد شد.

خبرگزاری مهر: عباس قبادی با اشاره به مصوبات جلسه امروز دوشنبه ۴ شهریورماه ۹۸ ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه طرح ویژه تامین و تنظیم بازار کالاهای اساسی در ایام محرم و صفر برای تامین نیازهای مردم و هیئات مذهبی به تصویب رسید که بر اساس آن ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی در این ایام توزیع خواهد شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: بر این اساس با توجه به افزایش تقاضا در بازار مصوب شد تا از محل ذخایر موجود، برنج، شکر، روغن، چای، گوشت قرمز و گوشت مرغ توزیع گردد.

برگزاری «نمایشگاه مهر» به مناسبت بازگشایی مدارس

وی تصریح کرد: همچنین به دلیل پاسخگویی به نیاز دانش آموزان و دانشجویان، ستاد تنظیم بازار مصوب کرده تا «نمایشگاه مهر» در ایام بازگشایی مدارس برگزار شود که در قالب آن دفاتر دانش آموزی و البسه مورد نیاز دانش آموزان عرضه خواهد شد.

به گفته قبادی در این ایام با هماهنگی اتاق اصناف ایران و ستادهای تنظیم بازار استان ها مقرر گردیده تا نمایشگاه مهر با تشخیص کارگروه ها و با همکاری و محوریت اصناف از ۱۵ شهریور تا ۱۰ مهرماه در سراسر کشور برگزار شود.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص هر استان، این نمایشگاه ها برگزار شده و در قالب آن بازرسی و نظارت ویژه ای بر توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان و نیز به صورت کلی خانوارها صورت خواهد گرفت.

انجام بازرسی سیار و توزیع دفترچه های دولتی

قبادی از انجام بازرسی‌های سیار از ۱۰ شهریور تا ۱۵ مهرماه در سراسر کشور خبرداد و گفت: بازار به صورت کامل رصد خواهد شد و اجازه هیچگونه تخلف و تخطی از قیمت های مصوب داده نخواهد شد.

وی گفت: همچنین رصد و پایش کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در این ایام از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به صورت جدی‌تر و گسترده تری صورت خواهد گرفت چرا که در این ایام به طور طبیعی تقاضا بالا است.

قبادی خاطرنشان کرد: توزیع دفترچه های دانش آموزی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند در این نمایشگاه با قیمت مصوب صورت خواهد پذیرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که الکی حرف میزنید گوشت هفتاد هزار تومانی لوازم تحریر دولتی برنج دولتی مرغ دولتی شما اینها رو تو خواب انجام میدهید ما که چیزی نمی بینیم

    • آزاد

      به آ بروی اهل بیت قسم ،که نود درصد این اقلام به گونه ی صرف میشود و به دست کسانی میرسد که در حقیقت نیازی به این اقلام ندارند و در طول این دهه فقط برای تظاهر به دینداری نذری می دهند

    • فلاکت/

      خدا رو شکر لباس و شال سیاه چینی رسید......

    • اختی ویگو

      پس کارگران غیره دولتی سماق بمیکن

    • بدون نام

      مردم فقط تو محرم و صفر ادم حساب میشن

    • بدون نام

      یعنی صد هزار تن کالای اساسی را حرام کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج