۹۰۰۶۸۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

این ستاره چاق روزی لایق توپ طلا بود؛

تصویری که دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد!

ستاره سابق اینتر و تیم ملی هلند در مدتی کوتاهی بعد از بازنشستگی، با اضافه وزن عجیبی روبرو شده است.

خبرگزاری ایسنا: ستاره سابق اینتر و تیم ملی هلند در مدتی کوتاهی بعد از بازنشستگی، با اضافه وزن عجیبی روبرو شده است.

اسنایدر که زمانی ستاره اول اینتر و تیم ملی هلند بود، بعد از دوران ناموفقش در باشگاه قطری الغرافه، دو هفته پیش به دوران حرفه ای اش پایان داد اما اولین تصاویری که از او منتشر شد، خیلی زود به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

اسنایدر که برای تماشای دیدار تیم های اوترخت و فنلو در لیگ هلند به ورزشگاه رفته بود، دچار اضافه وزن قابل توجهی شده و اصلا نشانی از ستاره سال های نه چندان دور که تا یک قدمی بردن توپ طلا هم رفته بود، ندارد.

تصویری که دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد!

تصویری که دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد!

تصویری که دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد!

در شبکه های اجتماعی بسیاری نوشتند که اسنایدر قصد دارد همه رژیم های دوران حرفه ای اش را بعد از بازنشستگی جبران کند و همه غذاهایی که در مدت 20 سال اجازه خوردن آنها را نداشت، اکنون به لیست تغذیه ای اش اضافه کرده است.

اسنایدر که محصول سیستم جوانان آژاکس است، با رئال مادرید قهرمان لالیگا شد و یک سه گانه تاریخی را در فصل 10-2009 با اینتر تجربه کرد. او 134 بازی ملی نیز برای هلند انجام داد و در جام جهانی 2010 به عنوان نایب قهرمانی رسید.

وسلی اسنایدر که بعد از خداحافظی از فوتبال عضو تیم تجارتی باشگاه اوترخت شده، با ظاهر عجیب خود هواداران خود را متعجب کرد. البته بعد از گذشت سالها محدودیت های غذایی سخت و رژیم های سخت تناسب اندام، فوتبالیست ها معمولا بعد از خداحافظی از فوتبال ولع زیادی برای استفاده از غذهای پرچرب و نوشیدنی های پرکالری دارند و همین موضوع باعث می شود آنها اضافه وزن زیادی پیدا کنند.

تصویری که دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد!

ستاره جوان هلندی در سال ۲۰۰۷ از آژاکس راهی رئال مادرید شد و بعد از دو فصل موفق در این تیم و فتح لالیگا، ژوزه مورینیو اصرار زیادی به جذب وسلی اسنایدر نشان داد و در نهایت چند ساعت مانده به پایان بازار تابستانی در سال ۲۰۰۹، هواپیمای وی در فرودگاه میلان به زمین نشست.

بهترین دوران این هافبک خلاق هلندی در ایتالیا رقم خورد و در اولین فصل وی فاتح سه گانه ای تاریخی شد. وسلی اسنایدر با باز کردن دروازه بارسلونا و دادن پاس گل در فینال لیگ قهرمانان نقش ویژه ای در سه گانه نراتزوری ایفا کرد.

تصویری که دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد!

جام جهانی 2010 اوج درخشش ستاره هلندی بود. وی به عنوان یک هافبک یکی از آقای گل های جام جهانی لقب گرفت اما به سنت همیشگی، هلند در فینال مغلوب شد و دست او و نسل طلایی لاله های نارنجی از جام باز ماند.

اگر در سال 2010 همانند دو سال اخیر توپ طلا با رای روزنامه نگاران اهدا می شد، وسلی اسنایدر با اختلاف برنده این جایزه می شد و لیونل مسی در رتبه چهارم قرار می گرفت. اما رای گیری با رای کاپیتان ها و سرمربیان بود و به همین دلیل وسلی اسنایدر در بین سه نفر اول هم جای نگرفت.

گالاتاسرای، نیس و الغرافه، مقاصد بعدی ستاره ای بودند که شاید در دوران ورزشی آنچنان به حق خود نرسید. وسلی اسنایدر در اواخر دوران ورزشی خود سری به آسیا نیز زد و در لیگ ستارگان قطر برای تیم الغرافه به میدان رفت. در قطر، این بازیکن خلاق همبازی مهدی طارمی شد و اتفاقا به نظر می رسید رابطه خوبی هم در مستطیل سبز و هم در خارج از میدان بین وسلی اسنایدر و مهدی طارمی برقرار است.

تصویری که دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد!

اما زوج درخشان اسنایدر- طارمی نیز نه در لیگ ستارگان و نه در لیگ قهرمانان منجر به موفقیت خاصی نشد تا در نهایت وسلی اسنایدر چندی قبل تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد. در نهایت این ظاهر عجیب و شگفت زده شدن هواداران، سرنوشت او تنها چند هفته بعد از خداحافظی از فوتبال بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چجوری تو این مدت کم اینجوری شد یکدفعه؟؟!

      مگه اونا هم کله پاچه دارن خخخ

    • کاربر۶۶۶۶۶۶

      اشنایدر یکی از بهترین بازیکن های دنیا بود که بازیهای خوب او در اینتر همیشه در خاطرم خواهد ماند. ممنون از اشنایدر و آرزوی موفقیت برای او دارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت یسال خوب تو اینتر داشت .ولی توی رئال چندین سال خوش درخشید ه

    • بدون نام

      بشکه شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج