۹۰۱۲۳۴
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری بازنشستگان در دوره جدید از ۵ میلیون تومان به ۷ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم: وام ضروری بازنشستکان با بودجه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۴۰۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری

وی با اشاره به اینکه بانک صادرات به عنوان بانک اصلی و کارگزار فعالیت‌های بانکی با صندوق بازنشستگی کشوری همکاری مستمر دارد، افزود: طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی با بانک صادرات در ارتباط با پرداخت وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق انجام شده است.

ایزدی با تأکید بر اینکه سرپرستی صندوق بازنشستگی کشوری را برای مدتی کوتاه برعهده گرفته است و در عین حال مسئولیت هیئت مدیره این صندوق را نیز بر عهده دارد، گفت: باعث افتخار است که روز خانواده و تکریم بازنشستگان در همین دوره کوتاه مسئولیت بنده قرار گرفته امیدواریم که پس از این دوره، مدیر شایسته‌ای در صندوق مستقر شود و مثل گذشته و بهتر از قبل به بازنشستگان خدمت کند.

ایزدی درباره تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان گفت: با بیمه تکمیلی تفاهم کرده‌ایم تا زمان انعقاد قرارداد جدید هیچگونه تاخیر و تعویقی در پذیرش اسناد و مدارک عزیزان تحت پوشش وجود نداشته باشد و همه کارهایی که تاکنون در قالب قرارداد انجام می شده ادامه یابد.

وی یادآور شد: قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان هم به زودی و انشالله در همین ماه منعقد می‌شود و از این حیث هیچ گونه نگرانی و مشکلی وجود نخواهد داشت.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با بیان اینکه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق خانه‌های امید به بازنشستگان خدمت رسانی‌های مختلفی انجام می‌شود و این مراکز مورد اقبال بازنشستگان است، افزود: متأسفانه تاکنون در تهران مرکزی برای فعالیت فرهنگی مستمر برای بازنشستگان نداشته‌ایم. با توجه به بزرگی و جمعیت تهران از اعضای هیئت مدیره خواهش کردیم تا بتوانیم در تهران نیز مرکزی برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بازنشستگان تهرانی درنظر بگیریم که با این پیشنهاد موافقت شد.

ایزدی گفت: در تدارک خواهیم بود تا محل مناسبی را برای این کار تجهیز و طراحی کنیم تا بازنشستگان تهرانی نیز از وجود خانه امید بی بهره نمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراهمش به صندوق بازنشستگی کشوری اعتبار میدهید.پس صندوق تامین اجتمایی چی این.چه بلایه که بر سراین مردم میارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز نگران نباش رنگ آسمون بازنشستگان کشوری هم مثل رنگ آسمون شماست شایدهم بدتر.غصه نخور......

    • بدون نام

      سلام پیجا ره کارگر که همیشه مظلوم بوده چه وقت کار و بعد بازنشستگی تامین اجتماعی که هیچ حقی ندارد چون وصعش خوبه نیاز به وام نداره

    • عدالتخواه

      فکراساسی کنید بااین حقوق چندرغاز این بنده گان خدارو بیشترازاین بدهکارنکنید منظورم کلیه بازنشستگان میباشد چه کشوری وچه تامین اجتماعی.

    • محمد افخمی

      سلام دوستان با وام کاری حل نمی شود وفقت دل خوشی است. نظام هما حنگ پر داخت راپیگیری نما یید که کارمند دیرروز همین کار مند امروز است و سلام/ _

    • م ش

      آقای وزیر فقط وزیر بازنشستگان کشوری است بیچاره تامین اجتماعی ن عم سان سازی حقوق ن افزایش وام

    • بدون نام

      خداقوت نده، انشالاپس ماتامین اجتمایی چی

    • بدون نام

      فقط تهرانها پس بقیه استانها‌چی میشه؟؟؟

    • بدون نام

      خانه امبدجایی است که فیشهارامی دهند؟

    • بدون نام

      کسی که چندسال زودتربازنشسته شده جرمش چیست که یک چهارم بازنشسته جدیدیاکترمندهمطرازش حقوق نمیگیرد مگرماهم سی سال زمانی که پول ارزش داشته. بازنشستگی نداده ایم

    • دل شکسته

      ای خداکاش وامی به من میدادنندتاکمردرد همسرم راعمل میکردم دکترگفت اگرنیایی قطع نخاع میشی بقرآن چقدربایدجلوهمسرم رنج بکشم خودم که ازپای چپ قطع هسته ازبازنشته نیروهای مسلههستم وجانباز۴۵درصدحداقل ۳ملیون خزینه داردبقران حقوق کفاف زندگی رانمیدهدموندم چکارکنم چون هرشب همسرم ازدردبخودمیپیچدای خداحداقل تو کاری بکن خبری جان عزیزت پخش کن ازشهرستان بم

      پاسخ ها

      • قاطع

        چرابیش ازحدخودت راتحقیروعاجزنشون میدی مگه فقط شمادردوبدبختی داری مگه من قلب راعمل کرده کبدم گرید3هستش وفشارخون ودیابت وپروستات و...دارم بایدخودراتحقیرکنم چرااینقدرعاجزی مگه پیامبران وامامان دردورنجی نداشته اندضمناهمسرم دراثربیماری فوت کرده وبازنشسته ای هستم باسه فرزندوهزاردردبی درمان وهیچوقت آرزوی اختلاس ورشوه و...نداشته وآرزودارم خداوخلق خدااز م راضق باشندهیچوقت التماس ازبنده نکن فقط توکل به خدا

    • م ک

      چراهمیشه بازنشتگان کشوری مگه بازنشستگان تامین اجتمایی اهل این مملکت نیستن

    • بدون نام

      حقوق زیادکنیدوشامل لشگری هاباشد،مگرچقدرمیگیرنندکه قسط وام هم بدهنند!

    • بدون نام

      ایا این وام به مستمری بگیران هم تعلق میگیرد

    • بازایستاده

      مگه بازنشسته کشوری وامی بگیردبایددیگربازنشسته اعتراض کندشماهم بایدباتلاش مسولین تامین اجتماعی باتلاش ودرستکاری وجدیت درفکرتان باشندکه به حقتون برسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج