جاباما
۹۰۱۳۱۶
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

۷ وعده انصاری فرد در روز اول مدیریت

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس در روز نخست کاری اش، وعده‌هایی که قرار است در طول فصل به آن‌ها عمل کند را اعلام کرد.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس روز گذشته سرانجام مدیر جدید خود را شناخت. محمدحسن انصاری فرد که در سال های بین ۸۴ تا ۸۶ مدیریت این باشگاه تهرانی را برعهده داشت، صبح روز سه شنبه بر جای ایرج عرب تکیه زد تا پنجمین دوره کاری برادران انصاری فرد در پرسپولیس آغاز شود. او در روز نخست کاری اش با رسانه ها و برنامه های تلویزیونی مختلف گفتگوهایی را انجام داد و با ارائه وعده ها و برنامه هایش، پرسپولیسی ها را نسبت به این موضوع امیدوار کرد. اما وعده های او چه بودند؟

۱. در نخستین گفتگو پیش از ورود به باشگاه پرسپولیس، انصاری فرد اعلام کرد که مدیریت باشگاه را طبق خواسته های هواداران پیش خواهد برد. در سال های اخیر با قدرت گرفتن فضای مجازی، طرفداران تمام تیم های خواسته های خود را به شکلی دقیق و ساده، به گوش مدیران می‌رسانند و حالا مدیر جدید با وعده تحقق خواسته های آن ها وارد عمل شده است: «هر موضوعی که هواداران دوست داشته باشند را انجام خواهم داد».

۲. یکی از مهم ترین نکاتی که انصاری فرد بارها و بارها آن را تکرار کرد، قهرمانی در آسیا بود. او در سه مصاحبه اش هدف دوران مدیریتی اش را چنین چیزی قلمداد کرد و گفت: «انشالله بتوانیم قهرمان آسیا شویم، دورنمای من قهرمانی آسیاست. اولین هدفی که ما هدف گذاری کردیم این هست که پرسپولیس قهرمان آسیا شود.»

۳. در ماه های اخیر یکی از نگرانی های بزرگ هواداران پرسپولیس، بحران برانکو ایوانکوویچ بوده است. او در حالی از ایران رفت که قرار بود با پرداخت مطالباتش، به ایران بازگردد اما پرسپولیسی ها موفق به این کار نشدند. انصاری فرد در این باره گفت: «شما مطمئن باشید من با آقای برانکو قرار می گذارم و این قضیه را به بهترین نحو حل می کنیم.»

۴. به هر حال برای باشگاه های بزرگ ایرانی، مشکلات مالی برجسته تر از دیگر مسائل هستند. انصاری فرد در دو مصاحبه جداگانه درباره حل بحران های اقتصادی پرسپولیس توضیح داد: «مسائل مالی را ما تقبل کردیم. مشکل مالی را در آینده نزدیک حل خواهیم کرد و هیچ مشکل مالی برای ادامه فصل نخواهیم داشت.»

۷ وعده انصاری فرد در روز اول مدیریت

5. پرسپولیس اگرچه اکنون در وضعیت خوبی از لحاظ فنی به سر می برد اما باتوجه به بازی های سخت پیش رو، احتمال دارد نتایجی غیر از برد نیز رقم بخورد. این اتفاق برای برانکو ایوانکوویچ نیز رخ داد اما مدیریت وقت پرسپولیس، با حمایت از سرمربی کروات، زمینه تداوم همکاری را فراهم کرد. انصاری فرد نیز با وعده حمایت از بازیکنان و کادرفنی تا پایان فصل وارد گود شده است: «درباره مسائل فنی هیچ بحثی نداریم، این ها باید با قدرت کار را ادامه دهند، ما با قدرت آن ها را حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.»

6. یکی از نکاتی که هواداران پرسپولیس به عنوان اقدام مثبت در رزومه مدیرعامل جدید پرسپولیس یاد می کنند، برگزاری بازی بایرن مونیخ - پرسپولیس در تهران است. انصاری فرد در پاسخ به این سوال محمدرضا احمدی که آیا قرار است دوباره تیم های بزرگ به تهران بیایند، گفت: «پرسپولیس شایستگی بازی با تیم های بزرگ دنیا را دارد و برنامه من این است که 2 تیم مثل بایرن مونیخ در ورزشگاه آزادی بازی کنند.»

7. همچنین وعده دیگر انصاری فرد به تیمداری پرسپولیس در رشته های مختلف مربوط می شود. او در برنامه ورزشگاه به این موضوع پرداخت و گفت: «باید ریشه ای روی آن کارشناسی کنیم تا یک مسئله همیشگی باشد. انشالله در این زمینه وقتی دیدیم خودکفاییم می رویم روی رشته های دیگر و قول می دهیم که انجام دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریا

      توی کشور ما که ماشاءالله وعده و شعار محقق نشده به وفور هست
      نه خرجی داره و نه با خواستی
      آخرش هم یه اگر،باید،شاید یا احتمالأ مصلحت نبوده!می‌چسبونند به موضوع و به فراموشی می‌سپارنش

    • ایرانی

      ببینیم و تعریف کنیم!!!!!

    • ایرانی

      ببینیم و تعریف کنیم!!!!!

    • بدون نام

      امیدوارم به قول هات عمل کنی

    • بدون نام

      مدیر لایقی هستن ایشون امیدوارم که موفق باشن البته اگه کاشانی خائن وخودفروخته اجازه بده

    • عشقپولیس قهرمان دوستت دارم خیلی زیاد

      به امید موفقیت ارتش سرخ آسیا
      با محمد حسن خان انصاریفرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه شرایط و جو حاکم بر ورزش و کلا مملکت اجازه بده مهندس انصاریفرد یکی از بهترینهاست فراموش نکنیم تحریمها اجازه خیلی از فعالیتها رو نمیدن و شرایط با چهارده سال پیش خیلی فرق میکنه

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      قهرمانی آسیا خخخخخخ حسرت نیاکانشون

    • زینب

      به امید پیروزی واسه پرسپولیس

    • بدون نام

      با اینکه پرسپولیسی هستم ولی الکی ميگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج