۹۰۱۵۵۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

عرب رفت؛ سلطان آچمز شد!

سلطان قرمزها در شرایط عجیبی قرار گرفته است؛ از یک‌سو برخلاف نظرش ‌فردی غیرفوتبالی و دور از خانواده پرسپولیس از قوطی وزارت در‌نیامده و از سوی دیگر شخصی جانشین عرب شده که رابطه چندان جالبی با وی ندارد.

فرهیختگان: «هر بار فردی را از قوطی درآوردند و به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. باید فردی مثل داورزنی برای پرسپولیس و استقلال تصمیم بگیرد؟ مطمئن هستم که باز هم یک‌نفر را از قوطی درمی‌آورند و مدیرعامل می‌کنند، اما این‌بار دیگر اجازه نمی‌دهیم آقایان سلطانی‌فر و داورزنی یک‌نفر را از قوطی خارج کنند»

این اظهارات اخیر علی پروین علیه وزیر ورزش بود. آن‌هم چند‌ماه بعد از اینکه جلسه‌ای با وی داشت که ظاهرا درخصوص واگذاری باشگاه به پیشکسوتان بود و بعد از جلسه هم سلطان به حمایت از وزیر پرداخت و به‌نفع او مصاحبه کرد.

پروین اکنون می‌گوید وزارت ورزش و جوانان‌، کاری برای سرخابی‌ها انجام نداده و واریز مبالغ هم از طریق اسپانسر صورت گرفته، اما قبلا عقیده دیگری داشت؛ «درآمدزایی‌ای که اخیرا برای این دو تیم انجام شده، واقعا شاهکار است. بازیکنان امروز بسیار گران هستند و همه می‌دانیم هزینه‌های این دو باشگاه چقدر سنگین است. به وزیر گفتم ما ۵۰ سال در پرسپولیس بودیم و اصلا پولی در کار نبود، ولی الان هم بازیکنان و مربیان خوب هستند و هم خوب توسط شما مدیریت می‌شوند و به آنها رسیدگی می‌شود. جوری مدیریت‌شده که تقریبا تمام بدهی‌های این دو باشگاه صاف‌شده و مبلغ بسیار ناچیزی باقی‌مانده است. دکتر سلطانی‌فر متعلق به تمام ورزش مملکت است و از زمانی هم که آمده، ورزش ما رشد بسیاری داشته است. وزارت ورزش و جوانان و دکتر سلطانی‌فر در زمینه ساماندهی مالی و تامین منابع دو باشگاه بی‌نظیر کار کردند. فکر می‌کنم بیش از صد میلیارد تومان فقط بدهی مالیاتی دو تیم بوده است که سر و سامان دادن به آن کار راحتی نبود.»

پروین با تغییر موضع عجیب به‌دنبال تغییرات مدیریتی بود و البته تاکید داشت باید یکی از پیشکسوتان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود و وزارت نباید سراغ افراد غیر‌ ورزشی برود و این در‌حالی است که برخی رسانه‌ها مدعی شدند، وی به‌دنبال این است که درویش، مدیرعامل سابق سایپا در پرسپولیس به قدرت برسد تا خودش نیز به‌نوعی به این تیم بازگردد. برخی منابع نیز مدعی شدند فرد مدنظر پروین، یکی از مسئولان فعلی باشگاه است که ظاهرا تلاش زیادی کرد جانشین عرب شود و به هدف خود نیز نرسید.

مدیران وزارت ورزش و جوانان اما این‌بار سراغ پیشکسوتی رفتند و محمد‌حسن انصاری‌فرد را به‌عنوان مدیرعامل انتخاب کردند تا بخشی از نظر سلطان قرمزها تامین شود، اما مساله اینجاست که انصاری‌فرد هرگز مدیر مورد علاقه پروین نیست و آخرین‌بار هم در زمانی که وی، مدیرعامل باشگاه شد با آوردن آری‌هان هلندی، پروین را کنار گذاشت.

حالا سلطان قرمزها در شرایط عجیبی قرار گرفته است؛ از یک‌سو برخلاف نظرش ‌فردی غیرفوتبالی و دور از خانواده پرسپولیس از قوطی وزارت در‌نیامده و از سوی دیگر شخصی جانشین عرب شده که رابطه چندان جالبی با وی ندارد. عجیب هم نیست که پروین فعلا واکنشی به این مساله نشان نداده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زنده وجاوید باد ارتش سرخ آسیا (عشقپولیس)

      سلامت باشی سلطان بزرگوار
      شماهم خودتونو جر ندید بین محمدحسن خان
      وسلطان اختلاف بیندازید..که روح سیاهیش میمونه براتون

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        بااحترام به پیش کسوتها اگر من کارمند بیش از سی سال در یک ارگان یا شرکتی کار کردم و بازنشسته شده ام و حق وحقوق خودم را کامل دریافت و مستمری ماهانه هم میگیرم دلیلی نداره بکار اون وزارت خانه کار داشته باشم و دخالت کنم الان نسل جدید امده داره انجام وظیفه میکنه با سیاست حال کشور اقای پروین که از بابت بازیگری و مربیگری و پیشکسوت در پرسپولیس بیش از ۴۴ سال بنوعی در پرسپولیس حضور محسوس و نا محسوس داشته الحمدالله از برکت پرسپولیس صاحب شهرت و ثروت شده بهتر هست ایشان در همان خانه ویلایی خودشان در لواسان دوران کهن سالشون را سپری کنن در ضمن بالاخره نفهمیدیم اقا زاده ایشان محمد که با وام چند میلیاردی که که بابت واردات شکر از تصدق سر پدرشان گرفتتند پس دادن

    • سرخدل

      یادمون نره سلطان چه زحمتهایی برای تیم مون کشیده به قول خوردبین رختکن پرسپولیس صندوق عقب ماشین علی پروین بود تا زمانی که پروین تو راس کار بود هیچ کیسه کشی جرات حرف زدن نداشت همه موش بودند جلوی سلطان

    • بدون نام

      یخواد بابا باشگاه همراه نشه سکوها علیهش میکنیم

    • خوزستان اندیمشک قرمز

      میگن اگه بزرگی نداری بشین سایه درخت(زیر درخت )همیشه بزرگان سرورماهستن اما راهنمایی درحددلسوزی باشه، لطفا بزرگان عزیزدخالت بیجاممنوع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج