۹۰۱۶۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش‌بینی کلوپ: پایان یکه‌تازی انگلیسی‌ها در چمپیونزلیگ

یورگن کلوپ در آستانه قرعه‌کشی مرحله گروهی چمپیونزلیگ می‌گوید بعید است تیمهای انگلیسی امسال هم بتوانند مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا یکه‌تازی کنند.

ورزش سه: در آستانه برگزاری قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتهای امسال لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، قهرمان سال گذشته رقابتها می‌گوید بعید به نظر می‌رسد تیمهای انگلیسی امسال هم بتوانند مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان یکه‌تازی کنند.

سال گذشته هم فینال لیگ قهرمانان و هم فینال لیگ اروپا فینال‌هایی تمام‌انگلیسی بودند. شاگردان یورگن کلوپ در فینال چمپیونزلیگ موفق شدند با پیروزی بر تاتنهام جام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

کلوپ اما در آستانه قرعه‌کشی امروز گفت:" گروه‌های امسال خیلی جالب خواهد شد. من اصلا نمی‌دانم امسال کدام تیم قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود. ما امسال به اندازه سایر تیمها شانس داریم. من معتقد نیستم ما یعنی تیمهای انگلیسی امسال هم بتوانند در لیگ قهرمانان یکه‌تازی کنند".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بعید می‌دانم هیچوقت سید دویی به این سختی و با وجود این همه تیم قوی وجود داشته باشد. واقعا جالب است. همه تیمهای سید ۲ در واقع باید در سید ۱ باشند. ولی موضوع این است که در سید ۱ به اندازه کافی جا نیست".

کلوپ در ادامه گفت:" وضعیت سید ۳ هم همینطور است. بعید می‌دانم تا حالا هیچوقت سید ۳ لیگ قهرمانان به این سختی و با این همه تیم پرقدرت بوده باشد. حتی سید ۴ هم همینطور. فکرش را بکنید تیمی مثل لایپزیش در سید ۴ است. وای!".

کلوپ در ادامه به قدرت تیمهای بوندس‌لیگایی اشاره کرده و گفت:" بایرن بالاخره پریشیچ و کوتینیو را خرید و این برایش کمک بزرگی خواهد بود. به ترکیب دورتموند نگاه کنید و آنوقت بگویید ما از آنها قوی‌تر هستیم. واقعا خارق‌العاده است. آنها راحت می‌توانند ۵ تغییر در ترکیب‌شان داشته باشند".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیمهای باکیفیت زیادی امسال در چمپیونزلیگ هستند. یوونتوس، پاری سن ژرمن. تیمهایی که هر اتفاقی بیفتد برایش راه‌حل دارند. رئال مادرید؟ فکر می‌کنید آنها بی‌خیال شده‌‌اند؟".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج