جاباما
۹۰۲۱۴۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

همکاری‌های جذاب این ستاره‌ها در جشنواره فجر امسال

به تازگی اخباری درباره نقش‌آفرینی تعدادی از ستاره‌های سینما در فیلم کارگردان‌های مهمی منتشر شده است که در پاییز امسال جلوی دوربین می‌روند و احتمالاً در جشنواره فجر امسال رونمایی خواهند شد. این همکاری‌های جالب، نوید یکی از جذاب‌ترین دوره‌های جشنواره فیلم فجر را در سال ۹۸ به علاقه‌مندان و اهالی سینما می‌دهد.

روزنامه خراسان - مائده کاشیان: به تازگی اخباری درباره نقش‌آفرینی تعدادی از ستاره‌های سینما در فیلم کارگردان‌های مهمی منتشر شده است که در پاییز امسال جلوی دوربین می‌روند و احتمالاً در جشنواره فجر امسال رونمایی خواهند شد. این همکاری‌های جالب، نوید یکی از جذاب‌ترین دوره‌های جشنواره فیلم فجر را در سال ۹۸ به علاقه‌مندان و اهالی سینما می‌دهد. به بهانه انتشار خبر حضور جواد عزتی در فیلم «خورشید» اثر مجید مجیدی، نگاهی به همکاری پنج فیلم ساز و بازیگر مهم با یکدیگر داشته‌ایم.

رضا عطاران - کیانوش عیاری

همکاری‌های جذاب این ستاره‌ها در جشنواره فجر امسال

رضا عطاران تجربه همکاری با بسیاری از کارگردانان از مسعود اطیابی گرفته تا بهروز شعیبی را در کارنامه خود دارد و بیشتر کار‌های او جز چند مورد، کمدی بوده، اما همه آثار کیانوش عیاری جدی یا اجتماعی است و این کارگردان باسابقه سینمای ایران از این جهت درست نقطه مقابل او قرار دارد. حالا کیانوش عیاری برای نقش اصلی فیلمش «رکر»، رضا عطاران را در نظر گرفته.

عیاری فیلم ساز باتجربه‌ای است، بنابراین نمی‌توان از نتیجه کار او در زمینه ساخت فیلم کمدی نگران بود، رضا عطاران هم قبلا در «دهلیز» توانایی‌اش را در بازی در آثار غیرکمدی نشان داده است، بنابراین چه این فیلم کمدی باشد چه اجتماعی، در هر صورت حضور عطاران در «رکر» و انتخاب کیانوش عیاری هر دو به خودی خود غافلگیرکننده هستند. اگر فیلم کمدی باشد، شاهد تجربه تازه‌ای در کارنامه عیاری هستیم و اگر نباشد، بار دیگر رضا عطاران را در فیلم متفاوتی خواهیم دید.

فرامرز قریبیان - ابراهیم حاتمی‌کیا

همکاری‌های جذاب این ستاره‌ها در جشنواره فجر امسال

تجربه و سابقه ابراهیم حاتمی‌کیا به مخاطب می‌گوید، این کارگردان معمولاً بازیگران مناسبی را برای بازی در آثار خود انتخاب کرده است. او برای فیلم جدید خود به نام «خروج»، هم سراغ انتخاب یک بازیگر گزیده‌کار رفته است و به دوری پنج ساله او از سینما پایان داده است. آخرین حضور فرامرز قریبیان در یک فیلم سینمایی به سال ۹۳ و فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» برمی‌گردد.

او پس از پنج دهه فعالیت در زمینه بازیگری، پس از این فیلم در هیچ اثر دیگری دیده نشد، اما سپردن نقش اصلی فیلم «خروج» به قریبیان و نام ابراهیم حاتمی‌کیا باعث شد، این بازیگر دوباره به سینما بازگردد. جالب آن که این اولین تجربه کاری فرامرز قریبیان با ابراهیم حاتمی‌کیاست. این بازیگر با انتخاب مهمی به سینما بازگشته و حضور او پس از این دوری پنج ساله در فیلم «خروج»، می‌تواند دوباره او را به روز‌های اوجش بازگرداند.

جواد عزتی - مجید مجیدی

همکاری‌های جذاب این ستاره‌ها در جشنواره فجر امسال

اگر به گروه بازیگران فیلم‌هایی که مجید مجیدی تا به حال ساخته نگاه کنید متوجه می‌شوید، این کارگردان، جزو فیلم سازانی است که فیلم‌هایش ستاره‌محور نیستند و برای شخصیت‌های قصه‌اش چندان به دنبال انتخاب چهره‌های شناخته‌شده نمی‌رود. اما او برای یکی از نقش‌های فیلم «خورشید» بازیگر پرفروش و محبوبی مانند جواد عزتی را در نظر گرفته است.

جواد عزتی تا به حال با کارگردانان باسابقه‌ای مانند ابوالحسن داوودی، کمال تبریزی و همایون اسعدیان کار کرده است و حالا با فیلم «خورشید» همکاری جذابی را با مجید مجیدی رقم می‌زند و نام او را به کارنامه هنری خود اضافه می‌کند. جواد عزتی جزو معدود بازیگرانی است که به اندازه آثار کمدی، در فیلم‌های غیرکمدی هم درخشان بوده است، بنابراین استعداد او نشان می‌دهد حضور در فیلم مجید مجیدی می‌تواند فرصت خوبی برای او باشد که بار دیگر توانایی‌اش را در بازیگری اثبات کند.

پیمان معادی و مهران مدیری - محمدحسین مهدویان

همکاری‌های جذاب این ستاره‌ها در جشنواره فجر امسال

یکی از غافلگیرکننده‌ترین خبرها، خبر حضور مهران مدیری و پیمان معادی در فیلم «درخت گردو» اثر محمدحسین مهدویان بود. مهدویان تاکنون چهار فیلم درباره موضوعات دفاع مقدس و منافقین ساخته است و به عنوان یک فیلم ساز ارزشی شناخته می‌شود، بنابراین اولین همکاری بازیگری مانند پیمان معادی که با سینمای هالیوود همکاری‌هایی داشته با این کارگردان بسیار جالب است و نتیجه‌ای دیدنی خواهد داشت.

مهران مدیری بیشتر از این که در حوزه بازیگری فعالیت کند، به عنوان کارگردان شناخته می‌شود و کمتر در فیلم کارگردانان دیگر بازی کرده است. او اکنون بعد از بازی در دو فیلم کمدی «ما همه با هم هستیم» و «رحمان ۱۴۰۰»، در تازه‌ترین فعالیت سینمایی‌اش تصمیم گرفته با کارگردان جوانی مانند مهدویان کار کند. البته حتما استعداد و توانایی محمدحسین مهدویان در زمینه فیلم سازی، انگیزه مهمی برای شکل گرفتن این همکاری بوده و نمی‌توان گفت که مهران مدیری انتخابی ریسکی داشته است.

حضور پیمان معادی و مهران مدیری در فیلم محمدحسین مهدویان از این نظر بیشتر جالب توجه است که مضمون آثار و سابقه این دو هنرمند با فیلم سازی مانند محمدحسین مهدویان، متفاوت به نظر می‌رسد؛ بنابراین همکاری آن‌ها با یکدیگر در یک پروژه سینمایی جالب است.

علی نصیریان و سیامک انصاری - داریوش مهرجویی

همکاری‌های جذاب این ستاره‌ها در جشنواره فجر امسال

علی نصیریان فعالیت هنری‌اش را با بازی در آثار داریوش مهرجویی آغاز کرد، او از سال ۴۸ تا ۵۹، در پنج فیلم این کارگردان مانند «گاو»، «پستچی»، «آقای هالو»، «دایره مینا» و «مدرسه‌ای که می‌رفتیم» ایفای نقش کرد. اما پس از این دوره درخشان، علی نصیریان در هیچ کدام از آثار مهرجویی حضور نداشت و حالا پس از ۳۹ سال فیلم «لامینور» بهانه همکاری دوباره این دو هنرمند پیش کسوت شده است. نام داریوش مهرجویی و این همکاری دوباره، تا اندازه‌ای برای علی نصیریان جذاب بود که بدون خواندن فیلم نامه و تنها با اطلاع از کلیات قصه پای قرارداد همکاری با داریوش مهرجویی را امضا کرد.

سیامک انصاری هم یکی دیگر از انتخاب‌های جالب داریوش مهرجویی برای فیلم تازه‌اش است. سیامک انصاری تقریبا در همه آثار مهران مدیری بازی کرده است و غیبت او در سریال «هیولا» مایه تعجب بسیاری از مردم شده بود، حالا او بعد از کمی فاصله گرفتن از همکاری با مدیری، قرار است در فیلم کارگردان بزرگی مانند داریوش مهرجویی بازی کند. ثبت این همکاری در کارنامه هنری سیامک انصاری، شانس بزرگی را نصیب او کرده است و نقطه درخشانی در کارنامه او به حساب می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیلا حاتمی وامین حیایی و سعید نعمت اله

    • بدون نام

      مشتاقم فیلم ممدحسین و ببینم

    • م.ج

      چه بسیار خوب ! به امید پیروزی همه ی این هنرمندانِ گران قدر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج