۹۰۲۲۳۰
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

دوری ۱۸‌ماهه‌ی ستاره‌ی پاپ از صحنه‌ی موسیقی

ستاره موسیقی جهان که چندی پیش ازدواج کرد، به تازگی از دوری ۱۸ ماهه خود از صحنه موسیقی خبر داده است.

ایران آرت: اد شیران خواننده محبوب نسل جوان اعلام کرده است که ۱۸ ماه استراحت خواهد کرد و به عبارتی از صحنه کنسرت فاصله می گیرد. این خبری بسیار ناراحت کننده برای افرادی است که وی را دنبال می کنند.

دوری ۱۸‌ماهه‌ی ستاره‌ی پاپ از صحنه‌ی موسیقی

اد شیران 28 ساله با اعلام این خبر تعداد زیادی از هوادارن خود را در شوک فرو برد. او در روز آخر تور کنسرت های خود در شهر زادگاهش ایپسویچ، گفت برای بیش از یک سال از صحنه‌های موسیقی خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، او به هواداران گفت که می خواهد زمان بیشتری را با همسرش بگذراند. او گفت: "برای دو سال است که در تورهای موسیقی به سر می برم و اکنون وقت مناسبی است تا کمی استراحت کنم. این آخرین حرف من برای 18 ماه آتی است. این خداحافظی برای من درست مثل این است که یک رابطه عاطفی را به پایان برسانم به هر حال این واقعه تلخ باید رخ دهد تا من نیز کمی استراحت کنم."

این نخستین برای نیست که اد شیران از جدا شدن از دنیای موسیقی برای مدتی طولانی صحبت می کند. او پیش از این نیز اعلام کرده بود که این کار را خواهد کرد. او حتی اشاره کرده بود که اگر بچه ای داشته باشد با تورهای موسیقی برای همیشه خداحافظی می کند."

اد شیران خواننده، ترانه‌سرا، و تهیه‌کننده موسیقی معروف اهل انگلستان است از معروف‌ترین آهنگ‌هایش می‌توان به بلند بلند فکر کردن اشاره کرد. وی برای این آهنگ در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه آهنگ سال و بهترین اجرای تک نفره پاپ از جشنواره گرمی شد از دیگر ترانه‌های معروف وی می‌توان به "بخوان" اشاره کرد. این آهنگ در چارت‌های اسکاتلند، استرالیا، نیوزلند، بریتانیا در رتبه اول و در چارت‌های کانادا، فرانسه، آلمان، سوئیس، جزو ده ترانه اول قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج