۹۰۲۳۱۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

نظر محمود صادقی درباره پرونده مازیار ابراهیمی

محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر محرز شود که در ماجرای مازیار ابراهیمی یعنی بازداشت، برخورد و اعترافات او اشتباهاتی صورت گرفته‎ باشد، دادسرای نظامی به‌عنوان نهاد ذی‎ربط می‎تواند به این موضوع وارد شود.

انتخاب: یک نماینده مجلس شورای اسلامی می‎گوید: اگر محرز شود که در ماجرای مازیار ابراهیمی یعنی بازداشت، برخورد و اعترافات او اشتباهاتی صورت گرفته‎ باشد، دادسرای نظامی به‌عنوان نهاد ذی‎ربط می‎تواند به این موضوع وارد شود.

محمود صادقی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس روز شنبه، ۲۶ مردادماه در صفحه توئیتر خود خبر داد که درباره علت آزادی فردی که قبلاً اعترافات او به‌عنوان عامل عملیات ترور دانشمندان هسته‌ای از صداوسیما پخش شده بود، از وزیر اطلاعات سؤال کرده و سؤالات را به هیأت رئیسه مجلس فرستاده‎ ‎است.

صادقی درباره جزئیات سؤالش از وزیر اطلاعات و نتایج پیگیری‎هایش، به «انتخاب» می‎گوید: در حال حاضر این سؤالات به کمیسیون امنیت ملی فرستاده می‎شود و وقتی در کمیسیون نوبت به این سؤال رسید، وزیر اطلاعات باید در جلسه کمیسیون حاضر شود و به سؤالات پاسخ دهد.

نماینده مردم تهران توضیح می‎دهد: ما ابتدا از وزیر سؤال کردیم که محرز شود آیا درست است که اعترافات تحت فشار و شکنجه انجام می‎شده؟ چرا که در حال حاضر زوایای این موضوع مشخص نیست. سؤال بعدی من هم از وزیر اطلاعات این است که آیا با مسببان این موضوع و مراجع ذی‎ربط برخوردی صورت گرفته ‎است یا نه؟

او همچنین می‎گوید: اگر محرز شود که در ماجرای مازیار ابراهیمی اشتباهاتی صورت گرفته‎ است، دادسرای نظامی به‌عنوان نهاد ذی‎ربط می‎تواند به این موضوع وارد شود. ما قصد داریم به‌صورت سازنده و در راستای اصلاح سیستمی، این موضوع را پیگیری کنیم.

مازیار ابراهیمی به همراه عده‌ای دیگر در یک برنامه تلویزیونی که در صداوسیما پخش شده‎ بود، اعتراف کرده بودند که دانشمندان اتمی ایران را ترور کرده‌اند. اما وی اخیرا در مصاحبه‌ای ادعا کرده که پس از طی مدتی در زندان و روشن شدن بی‌گناهی‌اش، آزاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینکه ازادشده خوب جای شکرش باقی است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید معلوم بشه ترورها زیر سر کی بوده جریان قتلهای زنجیره ای نشه که بگن یه سری مامور خود سر این کار رو کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج