۹۰۲۳۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سولسشر: نقش لینگارد در یونایتد فوق‌العاده است

با وجود اینکه جسی لینگارد مهاجم یونایتد در فصل جاری تا کنون موفق به گلزنی نشده ولی سولسشر با تمجید از او می‌گوید نقش لینگارد در تیمش فوق‌العاده بوده است.

ورزش سه: با وجود اینکه جسی لینگارد، مهاجم منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر تا کنون نه موفق به گلزنی شده و نه پاس گلی به هم‌تیمی‌هایش داده ولی اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد بار دیگر به دفاع از او برخاسته و می‌گوید لینگارد در فصل جاری در تیمش نقشی فوق‌العاده داشته است.

لینگارد ۲۶ساله در واقع از ماه دسامبر ۲۰۱۸ تا کنون نتوانسته در لیگ برتر برای یونایتد گلزنی کند و بعد از آنکه شیاطین سرخ دو هفته پیاپی در مقابل ولوز و کریستال پالاس امتیاز از دست دادند حجم انتقادها از لینگارد بالا گرفته و عده زیادی حضور او در ترکیب را غیرمنطقی می‌دانند.

ولی سولسشر با دفاع از این مهاجم خود گفت:" جسی هیچوقت مهاجم مرکزی‌ای نبوده که در مقابل دروازه حریف گلهای زیاد بزند. او خصوصیت‌های دیگری دارد و در فصل جاری در تیم ما نقش خیلی مهمی داشته است. او از روز اول در تمرینات ثابت کرده که قصد دارد در ترکیب اصلی بماند و این را با تلاش در تمرین‌ها و بازی‌ها نشان داده است".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" البته شکی نیست که بعضی وقتها همه می‌خواهیم که او در مقابل دروازه دقیق‌تر باشد ولی او چنان نقش مهمی دارد و در حوزه‌های دیگر چنان تاثیری در روند بازی تیم می‌گذارد که این را می‌پوشاند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج