۹۰۲۶۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایگواین: عاشق پیراهن یوونتوس هستم

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس تأکید کرد که خیال جدایی از بانوی پیر را ندارد و برای ماندن در تورین به این تیم برگشته است.

خبرگزاری تسنیم: شب گذشته (شنبه) برای گونسالو ایگواین شب خاصی بود. مهاجم آرژانتینی یوونتوس در بازی خانگی این تیم مقابل تیم سابقش ناپولی که با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد، به زیبایی گل دوم بانوی پیر را به ثمر رساند.

یوونتوس در این بازی ۳ بر صفر پیش افتاد، اما در عرض ۱۶ دقیقه سه گل خورد و در حالی که به نظر می‌رسید باید به تساوی خانگی رضایت دهد، با گل به خودی حریف بازی را برد.

گونسالو ایگواین که اولین گل خود را در اولین بازی خانگی‌اش برای یوونتوس پس از بازگشت به این تیم به ثمر رساند، پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اظهار داشت: اوه، عجب بازی پرفرازونشیبی بود. آنها خیلی سریع دو گل زدند، اما دیگر نباید اجازه دهیم که این اتفاق تکرار شود. ما کنترل‌مان بر بازی را از دست دادیم و حواس‌مان پرت شد و به همین دلیل آنها توانستند کار را به تساوی بکشانند. با این حال خوشبختانه ما توانستیم در پایان بازی را ببریم.

ایگواین افزود: بازی بسیار مهمی بود. ما هنوز خیلی باید پیشرفت کنیم، اما تمام تلاش‌مان را در زمین بازی انجام دادیم و در نهایت هم مزد آن را گرفتیم.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس برای دومین هفته متوالی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و این در حالیست که بانوی پیر در بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال قصد داشت او را بفروشد.

بازیکن سابق ناپولی در این باره هم اظهار داشت: من با انگیزه ماندن به یوونتوس آمدم. من عاشق این پیراهن، این باشگاه و این هواداران هستم. از اولین ثانیه‌ای بازگشتم به یوونتوس، می‌دانستم که می‌خواهم بمانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج