۹۰۲۷۴۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

سریال گاندو؛ همچنان حاشیه‌ساز

نطق میان دستور و تذکر‌های شفافی نمایندگان مجلس در صحن علنی امروز حاشیه‌هایی به همراه داشت.

نطق میان دستور و تذکرهای شفافی نمایندگان مجلس در صحن علنی امروز حاشیه‌هایی به همراه داشت.

مذاکره با آمریکا، نقد عملکرد دولت،‌ گام سوم کاهش تعهدات برجام و بازداشت‌ها و احکام قضایی فعالان سیاسی موضوعاتی بود که در نطق میان دستور و تذکرهای شفاهی نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

سریال گاندو همچنان حاشیه‌ساز

احمد مازنی در تذکر شفاهی به بیانیه نمایندگان درباره سریال گاندو واکنش نشان داد. عضو فراکسیون امید که به روند قرائت این بیانیه در صحن علنی مجلس اعتراض داشت گفت: در تاریخ ۲۴ تیر بیانیه‌ای در صحن قرائت کردید که در آن از سریال گاندو قدردانی شد.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه ماده ۱۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس درباره این بیانیه رعایت نشده است، افزود: اگر بیانیه‌ای توسط بیش از نیمی از نمایندگان امضا شود نیاز به ذکر نام نیست و به عنوان بیانیه مجلس قرائت می‌شود اما در مشروح مذاکرات آمده که به دلیل عدم رسیدن به حد نصاب از ذکر اسامی خودداری می‌شود. اگر تعداد امضا کنندگان نمایندگان به حد نصاب رسیده بود باید در مشروح مذاکرات بعدی اسامی آورده شود در غیر این صورت تخلف صورت گرفته و هیأت رئیسه باید آن را جبران کند.

دخترانی امروز در زندان ها فریاد دادخواهی سر می‌دهند

پروانه سلحشوری نماینده عضو فراکسیون امید در تذکر شفاهی خود به برخی احکام قضایی اخیر انتقاد کرد و گفت: این روزها در درون زندان‌ها دختران جوانی فریاد دادخواهی سر می‌دهند. در روز کارگر عده‌ای روبروی مجلس درباره مطالبات صنفی کارگران اعتراض کرده بودند که تعدادی زندانی شدند. اخیراً نیز حکم مرضیه امیری و عاطفه رنگریز ابلاغ شده و ۱۰ یا ۱۱ سال زندان به همراه شلاق فقط به دلیل حضور در یک اعتراض خیابانی برای آنان صادر شده که احکام بسیار سنگینی است.

وی افزود: افسوس آنجاست که برای اختلاسگران مانند متهم ثامن‌الحجج فقط ۱۵ سال حکم می‌دهند، آیا این است عدالت اسلامی؟

نماینده اصلاح‌طلب مجلس به بازداشت یک عکاس زن هم اشاره کرده و گفت: نوشین جعفری را حبس کرده‌اند و در زندان به سر می‌برد و ندای دادخواهی او در فضای مجازی پیچیده‌ است. وزارتخانه‌های اطلاعات و دادگستری و قوه قضائیه درخواست دارند که با رأفت اسلامی به جوانانی که در شور جوانی خود دست به اعتراض زده‌اند، بنگرند. آن زمان که آقای رئیسی در جایگاه ریاست قوه قضائیه قرار گرفتند، صحبت‌هایشان در دل مردم امید عدالت و دادخواهی را جوانه زد اما وا اسفا که دوباره شاهد تکرار احکامی هستیم که روسای پیشین قوه قضائیه در نظر داشتند.

آقای روحانی چرا بعد از آنکه شکست خوردید پشیمان نشدید

نصرالله پژمانفر در نطق خود با اشاره به مباحث مطرح شده درباره مذاکره با آمریکا، گفت: یزیدیان! ما را با جنگ تهدید نکنید. ما زنده ایم و شمشیرهای خود را کشیده ایم تا به شما پاسخ دهیم پس بدانید واژه تسلیم، سازش و مذاکره همراه با ذلت از دایره لغوی ما پاک شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان آمریکایی و اروپایی ملت ما که امروز بازی بدی را مثل گذشته ننگین خود ادامه می دهند و وانمود می کنند که جنگ با ایران سریع و آسان است، بدانید که ما امروز یک جریان فکری بزرگ در دنیا هستیم و طرفداران زیادی در دنیا داریم پس بدانید ملت های آزاده دنیا در دل خود بابت رژیم صهیونیستی عقده ای شکل گرفته پس اگر شما آغاز کننده جنگی باشید خواهید دید جهنمی را برای شما در دنیا به وجود خواهیم آورد و در یک چشم بر هم زدن این لکه ننگین را از کره خاکی پاک خواهیم کرد؛ شما دیگر پیر و فرتوت شده‌اید.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: دولت شما رفته رفته رو به پایان است اما هیچ کاری برای ملت ایران انجام نداده اید و در این دولت سفره مردم کوچک شد و وضعیت اقتصادی مردم خراب شد همچنین پاسپورت ایرانی بی احترام تر شد و موج بیکاری علیرغم آمارهای دروغین بالا گرفت.

سریال گاندو؛ همچنان حاشیه‌ساز

اجرای گام سوم برجام در صورت عدم اجرای تعهدات ۱۱ گانه اروپایی‌ها

همچنین زهرا سعیدی در نطق میان دستورش گفت: این روزها شاهدیم که کشورهای غربی و این بار فرانسه خبرآنلاین: همان پلیس بد را برای کشاندن ایران پای میز مذاکره جلو انداختند و رئیس جمهور آن کشور سخن از مذاکره و گفت‌وگوی مستقیم با ایران می‌زند، اما بداند که طبق فرموده مقام معظم رهبری هر نوع مذاکره منتفی است و جمهوری اسلامی ایران خود را به دام تله آنها نمی‌اندازد لذا اگر اروپایی‌ها به تعهدات ۱۱ گانه خود هر چه زودتر عمل نکنند، ایران گام سوم کاهش تعهدات خود را محکم تر بر می‌دارد. این مردم ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و حرف زور را از مکتب عاشورا آموختند و تن به ذلت نمی‌دهند.

سریال گاندو؛ همچنان حاشیه‌ساز

سعیدی تاکید کرد: در جامعه انسانی اساسی‌ترین کار تعلیم و تعلم است و این وظیفه به عهده فرهنگیان کشور است، اما برای جامعه فرهنگی کشور در عمل چه کرده‌ایم؟ در آستانه سال تحصیلی فرهنگیان که قرار است آینده تربیتی یک ملت را رقم بزنند با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند، از همه مسئولان به ویژه اجرایی درخواست دارم نسبت به رفع دغدغه این قشر زحمت کش برنامه‌ریزی جدی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گاندو بهترین سریال تاریخ ایران است.

    • بدون نام

      گاندو بهترین سریال تاریخ ایران است.

    • بدون نام

      نزدیک انتخابات شعاردادن هاشروع شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج