۹۰۲۹۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسینی: فکر می‌کردیم چشم بسته در آسیا قهرمان می‌شویم

پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از مارکو اوکتاویو به عنوان مربی یاد کرد که عامل تحول فوتبال ساحلی ایران شده است.

خبرگزاری تسنیم: پیمان حسینی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ممنونم که در تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی پرشور حضور پیدا کردید.

امیدوارم که همیشه در کنار ما باشید، چون پل ارتباطی بچه‌های ساحلی و مردم ایران شما هستید و همیشه زحمت کشیدید و کار این تیم را پوشش دادید.

الان هم لحظات حساسی است برای تیم ما که المپیک جهانی فوتبال ساحلی را در پیش داریم. بازی‌های ساحلی که برای اولین دوره برگزار می‌شود که تورنمنتی بزرگ و خوب برای ما به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: خوشحالیم که امروز آقایان تاج و ساکت و مسئولان فدراسیون در تمرین تیم ما حضور پیدا کردند و باعث دلگرمی بازیکنان شدند. صحبت‌های خوبی انجام شد که براین اساس قرار شد ماسه زمین‌مان عوض شود که اتفاق بزرگی برای فوتبال ساحلی خواهد بود.

با توجه به نداشتن اردوی برون مرزی به دلیل مشکلات مالی فدراسیون و مشکلات ارزی خیلی خوب است که خودمان در تهران ماسه خوب داشته باشیم و تمرینات خوبی را در تهران انجام دهیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی خاطر نشان کرد: در کنار این نیاز است که اردوهای برون مرزی داشته باشیم. ظاهراً برگزاری چند بازی هماهنگ شده است که مسلماً به آماده‌سازی تیم ما خیلی کمک می‌کند. در هر صورت همه از فوتبال ساحلی انتظار دارند.

تیم ما تا رده دوم رنکنیگ جهانی پیش رفته است و اگر کمی تلاش کنیم، بهترین تیم جهان خواهیم شد. اگر هم غافل شویم و راضی باشیم از شرایط فعلی، روز به روز پایین‌تر خواهیم آمد.

حسینی همچنین درباره بازی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ساحلی و نتایجی که همراه با نوسان بوده است، اظهار داشت: ببینید ما زمانی که در امارات قهرمان جام بین‌قاره‌ای شدیم، در آبان ماه بود و از دل لیگ و اردوی پرتغال به این مسابقات رفته بودیم. متأسفانه بچه‌ها نمی‌توانند در زمستان در تهران اردو داشته باشند و مسلماً فاصله‌ای که بین لیگ و اردوها می‌افتد، مشکل‌ساز می‌شود.

به نظرم دلیل ناکامی در صعود به جام جهانی عدم آماده‌سازی مناسب بود. در واقع غافل شدیم و همه فکر می‌کردیم که چشم بسته در آسیا قهرمان خواهیم شد، این در حالی است که ما باید برای هر تورنمنتی برنامه و آماده‌سازی خوب داشته باشیم.

آن مسابقات را ما از دست دادیم، چون به فصل زمستان برخورد کرد و اردوی برون مرزی نداشتیم، لیگ داخلی نداشتیم و اردوی‌های تهران‌مان هم کیفیتی را که مدنظرمان بود، نداشت.

حسینی درباره رفتن اوکتاویو و حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: آقای اوکتاویو عامل تحول فوتبال ساحلی ایران بوده است و به نظر من فوتبال ساحلی ایران را جهانی کرد، اما پس از آقای اوکتاویو مربیان داخلی خوبی مثل آقایان هاشم‌پور و نصرالله‌زاده در ایران هستند و فوتبال ساحلی مدرن را خوب می‌دانند.

خدا را شکر داریم روی این قضیه کار می‌کنیم و با تاکتیک‌های مدرن و به روز و آماده‌سازی مناسب به امید خدا همین‌طور شرایط به خوبی پیش برود و بازی‌های دوستانه برون‌مرزی داشته باشیم که این برای‌مان می‌تواند خیلی مهم باشد، نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

مسلماً ما با شرایطی که هست و جوان‌گرایی‌هایی که شده و فستیوال‌ها و لیگ جوانان که برگزار می‌شود، به نظرم می‌توانیم همیشه یک تیم ملی فوتبال ساحلی قوی در جهان داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج